Situatieschets
Begin dit jaar was bij bol.com de Kinetik voor de X360) al in vooruitbestelling te nemen voor 80 euro. Dat ding heette toen nog de natal en men ging uit van die prijs. Ik heb hem toen vooruitbesteld en een bevestiging binnen gekregen.
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: 779xxxx
Titel Aantal Prijs Totaal
Levertijd Project Natal 'Wave' 1 € 79,99 € 79,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Bestelbedrag € 79,99
Verzendkosten € 1,95
Subtotaal € 81,94
(coupon)Korting - € 1,95
Totaalbedrag € 79,99
Betaalmethode: Acceptgiro
Nu blijkt dat ding natuurlijk 150 euro te gaan kosten en die prijs zie ik ook staan als ik mijn bestelling bekijk.
Toch een vraagje of wat;
- Heb ik een poot om op te staan om dat ding binnen te krijgen voor die 80 euro?
- Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Begin dit jaar was bij bol.com de Kinetik voor de X360) al in vooruitbestelling te nemen voor 80 euro. Dat ding heette toen nog de natal en men ging uit van die prijs. Ik heb hem toen vooruitbesteld en een bevestiging binnen gekregen.
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: 779xxxx
Titel Aantal Prijs Totaal
Levertijd Project Natal 'Wave' 1 € 79,99 € 79,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Bestelbedrag € 79,99
Verzendkosten € 1,95
Subtotaal € 81,94
(coupon)Korting - € 1,95
Totaalbedrag € 79,99
Betaalmethode: Acceptgiro
Nu blijkt dat ding natuurlijk 150 euro te gaan kosten en die prijs zie ik ook staan als ik mijn bestelling bekijk.
Toch een vraagje of wat;
- Heb ik een poot om op te staan om dat ding binnen te krijgen voor die 80 euro?
- Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?