Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mediaplayer PowerZest-301 van Honeywld

Pagina: 1
Acties:

• lbfginsel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11-2015
Wie weet raad:
Ik heb een Mediaplayer uit USA overgenomen, een PowerZest-301 en daar een HD van 1TB ingebouwd, dat kon volgens de specs. Het apparaat is in mijn netwerk opgenomen via het stopcontact en werkte goed. Ik ben overgegaan op Windows 7 en heb nu de volgende problemen:
De HD wordt niet meer door de PowerZest gevonden, bij het opstarten geeft hij allerlei piepjes, als ik de HD eruit haal en weer inbouw wordt hij wel gevonden...., als ik het apparaat uit doe en weer opstart is de HD weer spoorloos. Deze HD was nieuw en in het apparaat geformatteerd.
Het inloggen via de PowerZest op mijn PC lukt ook niet, er wordt een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd, als ik deze gegevens die ik op de pc gebruik invoer is het niet correct. Wie kan me helpen met deze twee problemen? :( 8)7

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Stel de vraag nog eens maar dan op het MPC Club forum ik denk dat daar meer mensen rondlopen met zo'n mediaplayer.

edit:
Nu ik je avatar zo zie denk ik dat je daar al bekend bent. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 21-07-2010 23:10 ]

"When you grow up your heart dies"

• lbfginsel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11-2015
Inderdaad heb ik al gezocht op het forum van de MPC Club, dat was nog wel met een ander probleem....
Op zich is deze media player een leuk apparaat, ik denk dat ik met wat hulp er ook wel weer uit zal kunnen komen maar ik vind het echt vreemd dat zo'n hd na montage prima werkt en dan na afsluiten en weer opstarten ineens niet meer te vinden is. De media player geeft bij het opstarten een aantal piepjes due ergens is er iets aan de hand, maar waar???? :'(