Export Novell eDirectory to Active Directory

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik zit met de volgende uitdaging:
Momenteel werkt onze organisatie op een Novell omgeving, op dit moment zijn we bezig met een migratie naar een Windows omgeving.

Momenteel zitten alle users in de Novell eDirectory en moeten natuurlijk naar de wel bekende AD. Nu ben ik druk opzoek naar een "tool" die het mogelijk maakt om bepaalde velden uit de eDirectory te exporteren naar Excel zodat we deze kunnen inlezen in de AD.

Heeft iemand ervaring hiermee, of heeft iemand een goede tool waarmee dit kan?

Alvast bedankt voor de info!

Martijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:15

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Je kunt met DirXML (ook van Novell) iig wel je eDirectory en AD synchroniseren, weet niet of dat wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties, zeker de reactie over de nds-migrator ziet er goed uit, even kijken wat de kosten van de applicatie zijn (neem aan dat de trail een beperkt aantal users overzet).

Het bijkomende probleem is dat het oude netwerk niet aan het nieuwe netwerk gekoppeld zit, vandaar naar Excel, maar opzich moet het aan elkaar knopen geen probleem zijn.

Heb je toevallig ervaring met deze tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:15
afhankelijk van de omvang van je omgeving zou ik gewoon even een externe consultant inschakelen om het voor je te laten doen. zij doen dit vaker en weten ook precies wat goed en fout kan gaan :)

A wise man's life is based around fuck you