Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Geluid dempen bij video's - icoon

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 10:28
Beste lieve devvers :*) , ik kan mij haast niet voorstellen dat ik de enige ben die weleens een filmpje zonder het geluid wil kijken, en zich vervolgens gruwelijk zit te ergeren :X aan een levensgroot "audio gedempt" symbool in het midden van mijn beeld.

Kan daar wellicht iets aan veranderd worden (bijvoorbeeld het "audio gedempt" symbool verwijderen of verplaatsen naar een hoek van het scherm)?

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Verwijderd

of na een seconde of 2 verbergen?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

crisp in "Video player & 'geluid uit'"
crisp schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:49:
De player is een 3rd party product welke wij zelf niet kunnen aanpassen. Verder is dit al gemeld in devtrack: devtrack: Videospeler toont audio-uit logo continu

Het mute-icoontje weglaten betekent dat ook de play-icon niet meer getoond wordt hetgeen ook niet wenselijk is. Het is dus wachten op een nieuwe versie van de player waar het hopelijk wel mogelijk is om het gedrag van de icons individueel te bepalen...
Komt helaas vaker voorbij.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Misschien een optie om HTML5 <video> te gaan ondersteunen, of is dat nog te voorbarig?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is te voorbarig. De flashplayer kunnen we nou eenmaal niet wijzigen, tis geen React, cantfix :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.