windows 7 onthoud wachtwoorden niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stown
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:06
Beste mensen,

Ik zit het het volgende probleem, betreft een windows 7 PC die onder mijn beheer valt waar op dit moment een raar wachtwoord opslaan probleem bij is.

- Outlook staat ingesteld met een exchange account en iedere keer met opstarten van outlook vraagt hij om het wachtwoord, dan kan je outlook gebruiken en wanneer je outlook weer eens opnieuw opstart vraagt hij het weer opnieuw, ook als je het vinkje bij wachtwoord onthouden aanvinkt.
- Ditzelfde is ook bij een netwerkschijf Z:/ die een remote map opent wanneer je hem opent en hiervoor zijn aanmeldgegevens voor nodig, ook hier weer, eenmaal ingevuld werkt het, maar hij blijft het opnieuw vragen na opnieuw opstarten ook weer met het vinkje aanstaan.

Wat ik heb geprobeerd:
- Wachtwoord referenties aangemaakt in de Windows 7 account kluis, schijnt dat hij hier de wachtwoorden in opslaat per account.
- Volgens een topic wat ik ooit gevonden had heb ik een map in local settings gerenamed naar %_old zodat hij met opnieuw opstarten van outlook deze opnieuw aanmaakt en hier het wachtwoord opslaan wel goed in doet, maar helaas.

Natuurlijk heb ik ook al veel geGoogled maar hier is vrijwel niets van te vinden.

Weet iemand hoe dit gefixt kan worden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Welke variant van Windows 7 is dit?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stown
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:06
Windows 7 Ultimate NL 64bit