Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:01
Hey forumleden,
Tijdens mijn zoektocht naar een nieuw mobiel ben ik uitgekomen op de htc legend.
Het voordeligste abo wat ik heb kunnen vinden staat alleen op mobiel.nl.
Het probleem is echter dat ik nergens duidelijke ervaringen hierover kan lezen. (laatste uit 2006) toen was het bedrijf nog in handen van debitel met een "amateuristische site". Als ik nu kijk bij contact lijkt het tegenwoordig van kpn te zijn en de zaakjes wel op orde.

Mijn vraag is dus of dit een betrouwbare site is.

WHOIS info:
Domain name: mobiel.nl
Status: active

Registrar:
KPN
Regulusweg 1
2516AC 'S-GRAVENHAGE
Netherlands

Domain nameservers:
ns3.kpn.net
ns4.kpn.net

Record maintained: NL Domain Registry

Ik hoop dat iemand er ervaringen mee heeft.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Euh, mis ik iets of noem je de bewuste telecomprovider nou nergens?

edit: sorry, titel gemist :+

In de voorwaarden staat inderdaad dat het een iniatief is van KPN BV, volkomen betrouwbaar dus (vandaar dat ze ook alleen KPN, Hi, Telfort en MTV Mobile aanbieden)

[ Voor 64% gewijzigd door jelle. op 21-07-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TP → SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:01
@jelle, bedankt voor de reactie - heeft er voor de rest nog iemand ervaringen met de weshop?
Ik kan er namelijk maar akelig weinig over vinden online

EDIT:
Ik heb achteraf de aanbieding ook op de site van Hi terug kunnen vinden.
Bestellen bij deze webshop kun je beter niet doen omdat er GEEN slotje bovenin beeld komt tijdens bestellen.
Bij deze dus min of meer een waarschuwing voor de andere mensen. Het kan zijn dat ze toch vertrouwd zijn maar ik ga de gok niet wagen.

[ Voor 52% gewijzigd door thijssie op 22-07-2010 11:54 ]

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]