Toon posts:

Muis en toetsenbordproblemen in Counterstrike

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al 3 maanden te martelen om mijn muis en toetsenbord weer werkend te krijgen in CS. Het probleem is dat alles een seconde later reageerd, als ik dus met de muis naar links ga dan gaat hij 1 sec. later.

Ik heb hiervoor eerst een x aantal keer windows en halflife opnieuw geinstalleerd. Maar dat hielp helemaal niks. Ik heb van alle hardware verschillende drivers gebruikt, helpt ook niet.

Omdat ik deze problemen had op mijn computer met een Abit BE6 moederbord heb ik maar een nieuw moederbord en proc gekocht. En nu heb ik hetzelfde probleem nog steeds.
Ik heb natuurlijk ook de via 4 in 1 drivers geinstalleerd.
Alles wat ik maar doe helpt niks.
Ik heb windows 98 en ME geprobeerd maar maakt ook geen verschil. Als ik de muissnelheid in windows wijzig dan kan ik ook al bijna niet meer werken met mijn muis.

Ik heb trouwens een IBM 7200 13,5 gb harde schijf met een TNT2 M64. Zou het hier aan kunnen liggen omdat dit de enige hardware is die naar mijn pc-upgrade nog origineel is.

Verwijderd

eh...domme opmerking misschien..maar ligt het niet aan je muis?

Verwijderd

Vertel is wat meer over muis toetsenbord? Optisch? Draadloos? :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ligt niet aan je hardware, trust me.
Mijn broertje heeft het ook gehad, maar daar was het zomaar ineens opgelost. Een vriend van mij had het ook, precies hetzelfde wat jij omschrijft.

Vertraging in zover keyboard als muis. Vrijwel onspeelbaar dus.

Het enige wat ik je kan verzekeren, is dat het waarschijnlijk niet aan je hardware ligt. Zeker niet omdat HL het enige spel is waarbij je dit probleem hebt.

Waar het aan ligt zul je zelf uit moeten zoeken, tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waardoor het bij mijn broertje en die vriend ineens over ging.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23

The Legend

*Plop*

Ik heb het ook, als ik in het spel zit en dan Op Escape druk voor het menu en dan Return to game vetraagd alles een seconde, heel vaag....:(

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gewone ps2 muis en toetsenbord, en met een ander muis en toetsenbord heb ik het zelfde probleem.
Volgens mij is dit probleem gekomen nadat ik 1 keertje een USB muis had gebruikt een half jaar geleden. Maar ondertussen heb ik alweer een ander moederbord dus dat kan het niet wezen.
Ik verdenk eigenlijk mijn harde schijf van deze problemen. Ook omdat half-life starten bij mij 4x zolang duurt dan bij mijn broertje. Terwijl hij minder geheugen heeft.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Heb ik ook gehad, en zo opgelost:

Open (counter-strike map)\valve\hw\d3d.cfg in notepad en voeg aan het eind toe: "gl_d3dflip 1" (zonder haken)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het proberen MarcJ. En ik hoop dat het werkt.

Heey hij werkt, echt supertof. En dat naar zo'n lange tijd.

Bedankt hehe.

• Marcj
  • Nu online
Geen dank :) ik heb zo al vele andere geholpen.

Verwijderd

Ik heb het alleen in Direct3D, als ik in openGL heb ik nergens last van. Heb dan corrupte textures :(

• Marcj
  • Nu online
Dat klopt. Waarschijnlijk heb je een GeForce of een andere kaart van nVidia. Normaal hoort Half-Life (en mods) voor de configuratie nVidiad3d.cfg te pakken, waar die regel wel in staat, maar bij sommige kaarten neemt hij gewoon d3d.cfg, waar die regel niet in staat. Daardoor die lag. In OpenGL heeft hij echter nergens last van.

btw Ik gebruik een GeForce 2 Pro en twee van mijn klasgenoten hadden met een GeForce 1 SDR er ook last van.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
D3d met HalfLife zuigt.. OpenGl is bij mij en vele anderen die ik ken zeker 3 maal zo snel als d3d, en dat terwijl opengl er ook nog eens veel beter uit ziet.
Pagina: 1