Toon posts:

[KPN] Beëindigen abbonement ( Lees intro )

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik belde net dus naar 1200 om KPN te medelen dat ik me abbonement wou opzeggen, na de reden te verteld te hebben en verteld dat ik helemaal niet veel bel en hun mobiel internet gewoon te traag vindt en ik dus naar Vodafone over wil stappen.

Kreeg ik dus gel*l ( Sorry voor ongepast taalgebruik maar wat ze zei klopte natuurlijk voor geen meter ). Ze zei dus als ik nu mijn abbonement op deed zeggen en die over 3 maanden afliep kon ik niet gebruik maken van nummerbehoud zogenaamd, klopt voor geen meter want ik zit er nog 3 maanden aanvast en heb dit nummer dus ook nog gewoon.

Wat is hier waar van? Ik geloof namelijk niks wat ze zei en lijkt me een truc om me een 25e aan abbonement te laten zitten.

EDIT

Klonk bij KPN nogal als een verhaal om me als klant te houden, maar blijkbaar klopt het wel alleen Vodafone heeft mij gezegd dat ik het minimaal eind September moet doen maar als ik nu deed was dat ook prima en dan heb ik vanaf 9 November mijn Vodafone prepaid met nummer van KPN.

Dus ja je zou kunnen zeggen dat nu opgelost is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-10 09:34

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Waarschijnlijk zal het zijn dat het nummer zelf contractueel vastgelegd staat op dit abonnement en dat portering pas mogelijk is dat je pas over 3 maanden het nummer naar een andere provider / abonnement kan porteren.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

kKaltUu schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:31:
Waarschijnlijk zal het zijn dat het nummer zelf contractueel vastgelegd staat op dit abonnement en dat portering pas mogelijk is dat je pas over 3 maanden het nummer naar een andere provider / abonnement kan porteren.
Oftewel lees je contract opnieuw ;) :> Daarnaast bel eens met vodafone wat zij voor jou kunnen betekenen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gebeld met Vodafone, nummerbehoud hoeft van mij niet meer, ik doe Editie Enigma niet dat plezier om mij te kunnen blijven bellen.

Ik begin gewoon schone lei met nieuw nummer en hoogstwaarschijnlijk bij Vodafone maar dat kan ik over 3 maanden beslissen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze houding maak je je het voor jezelf alleen maar lastig. Tip voor de volgende keer, bel niet met je huidige provider maar met de provider waar je heen wilt. Die lossen het allemaal prima op is mijn ervaring. Hun regelen nummerbehoud en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Wat hij zegt. Ga niet proberen zelf het wiel uit te vinden wat de telefoonproviders al hebben uitgezocht. Of je moet zo de schurft hebben aan je huidige provider, dat je per direct van ze af wilt en daarbij dubbele maandkosten voor lief neemt. Verder kunnen zij dat prima onderling regelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Lolhozer op 21-07-2010 22:16 ]

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:10:
Met deze houding maak je je het voor jezelf alleen maar lastig. Tip voor de volgende keer, bel niet met je huidige provider maar met de provider waar je heen wilt. Die lossen het allemaal prima op is mijn ervaring. Hun regelen nummerbehoud en dergelijke.
Hoezo? Ik heb er gewoon persoonlijk voor gekozen om helemaal op te zeggen bij KPN en een nieuw nummer nemen met Prepaid.

Nou ik wou gewoon vandaan al opzeggen en niet dat gezeik dat ik dat door andere provider moet doen, voor zelfde geld doet die provider het te laat. Dus heb vandaag op gezegd en 9 November loopt mij abbonement af en in tussen tijd kan ik kijken naar wie ik overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-10 09:34

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:45:
[...]

Hoezo? Ik heb er gewoon persoonlijk voor gekozen om helemaal op te zeggen bij KPN en een nieuw nummer nemen met Prepaid.

Nou ik wou gewoon vandaan al opzeggen en niet dat gezeik dat ik dat door andere provider moet doen, voor zelfde geld doet die provider het te laat. Dus heb vandaag op gezegd en 9 November loopt mij abbonement af en in tussen tijd kan ik kijken naar wie ik overstap.
Goed kijken dat je het niet stilzwijgend verlengd, straks zit je weer met die problemen -O-

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een smsje gekregen met de bevestiging dat het Abbonement per 10 November stopt, dus dien dat smsje te bewaren, maar ben er in iedere geval vanaf en dan ga ik over op prepaid, is ja veel goedkoper em ik denk dat ik wel zonder mobiel internet kan en als ik dat niet kan zet ik de internet blox aan bij Vodafone.

Goedkoper kan je geen mobiel internet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
OT: Ik las in je blog dat je in de waan verkeert dat 06-nummers niet gerecycled zouden worden. Dat gebeurt 100% zeker wel en het gebeurt zelfs steeds sneller nadat het nummer weer vrij is gekomen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohja dan nog ik neem een prepaid kaartje en meld me wel aan bij bel me niet register. Ik zie het probleem namelijk niet.
Pagina: 1