Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Driverprobleem !

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 11:50
~Heel vaag.... Ik kan gewoon een driver niet vinden en kan ook niet vinden welke driver ik nodig heb.

Ik heb een tohiba laptop sattelite a210-10y ( product: psaele-00l00du )
Op de site van toshiba kom ik niet verder als a210 maar de 10y staat er niet bij

het gaat om de videodriver

als ik op ineternet zoek zou ik de ati mob. 2400 moeten hebben maar die werkt ook niet

wie kan me helpen ? ik kan gewoon niet vinden wat ik nodig heb

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 14:11
Heel vaag.
Wel besturingssysteem is je driver voor bedoeld?
Ik kan op de toshiba site namelijk gewoon jouw notebook vinden.
Vul hier je gegevens maar eens in
http://nl.computers.toshi...ivers_bios.jsp?service=NL

There is no place like 127.0.0.1

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ewal schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:31:
Op de site van toshiba kom ik niet verder als a210 maar de 10y staat er niet bij
Waarschijnlijk hebben alle a210's dezelfde videochip, dus maakt het niet uit dat de 10y er niet bijstaat. Ze gaan niet voor elk subtype (met een andere harde schijf, SSD, RAM) een aparte pagina maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit moet je met een beetje meer effort prima zelf kunnen oplossen.
Zo verdraaide lastig is het niet om te achterhalen wat er nu precies in je laptop zit qua hardware, alternatieven genoeg.
Tel daarbij op dat zowel je topicstart als je gekozen titel nogal te wensen overlaten en dan blijft er niet echt veel reden over om dit een GoT waardig topic te kunnen noemen...
Vandaar ook dat er een gratis ABUS aan komt te hangen - die waren vandaag in de aanbieding :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.