Toon posts:

Webmasters

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo Gansters,

alweer m'n zoveelste topic binnen een paar dagen.. :)

Hier op Tweakers zitten de die-hards wat betreft webdesign/scripting. En meestal gaan de vragen hier over, kan je me helpen met dit of met dat.. Maar er zullen hier toch wel honderden, wat zeg ik duizenden webmasters rondlopen? Ik heb al net op de topic van Tom gereageerd dat er geen echte webmaster forum op GOT is, ontzettend jammer natuurlijk. Misschien kunnen webmasters in contact komen met elkaar met deze topic..

Ik beheer zelf een paar sites (meestal samen met iemand anders..) waaronder www.web.nl en www.jongerenweb.nl.

Please post ff welke sites jullie hebben (geen personal pages please.. ). Misschien kunnen we op icq praten om onze sites te improven, want hier op GOT heb je helaas geen forum voor webmasters :(

Gegroet 8-)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

nou dan beheer je www.web.nl lekker, want daar krijg ik een 404 op :P

nee geintje, goed punt heb je daar maar kun je je vragen niet kwijt in Hosting & Webserver Soft/Hardware ??

* XangadiX beheert alleen zijn eigen site, en dat vind ie al genoeg werk

Stoer; Marduq

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

EEJ!

Ik ben webmaster van http://www.happie.nl.
Tja, is wel leuk! :)

Greetz me 8-)

nog steeds een nickchange

Verwijderd

Sinds 01-01-01

http://www.buroscanbrit.nl

lijkt me een vet plan.
:7

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 maart 2001 19:08 schreef XangadiX het volgende:

nee geintje, goed punt heb je daar maar kun je je vragen niet kwijt in Hosting & Webserver Soft/Hardware ??
Yep dat kan, maar je kan andere dingen kwijt wat je als webmaster wilt weten zoals : met welke sites kan je het beste link exchanges doen, of welke topsites list's zijn te vertrouwen, of welke onderwerp trekt nu veel bezoekers naar je site, wat kan ik het best aan m'n site toevoegen, of hoe je site improven voor search engines, en nog meer van zulke dingen.. . Ik zie er wel vaak post erover in webdesign/graphics en die horen eigenlijk hier niet thuis.. en zo loopt je makkelijk tegen een slotje op.. 8-)

Verwijderd

Die van MIJ is tijdelijk offline :(

Maar je mist niets >:)

Verwijderd

kan ik hier ook vragen over extra dingen op je site posten? :?

edit:

Zo'n klein stukje en NOG tiepvouten

Verwijderd

Ik ben momenteel bezig met een zwaar l33t3 crew een gfx/dev community op te starten.
Phusion.nl that is ;)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op zondag 11 maart 2001 19:19 schreef EL_Pincho het volgende:

[..]

Yep dat kan, maar je kan andere dingen kwijt wat je als webmaster wilt weten zoals : met welke sites kan je het beste link exchanges doen, of welke topsites list's zijn te vertrouwen, of welke onderwerp trekt nu veel bezoekers naar je site, wat kan ik het best aan m'n site toevoegen, of hoe je site improven voor search engines, en nog meer van zulke dingen.. . Ik zie er wel vaak post erover in webdesign/graphics en die horen eigenlijk hier niet thuis.. en zo loopt je makkelijk tegen een slotje op.. 8-)
Oh? Horen die hier niet thuis? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor :)....je kan dat soort vragen gewoon hier stellen, voor meer specifieke vragen kan je naar het Hosting forum gaan.

Voor de rest spijt het mij om deze topic te sluiten want het is gewoon uitlokking van spam :) (ook al is het misschien niet zo bedoelt).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.