Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 22:14
Beste tweakers,

Zojuist heb ik een Samsung P2350 binnengekregen. Voor mij mijn eerste breedbeeldmonitor. Nu viel me na het plaatsen op dat er een verschil zit tussen links en rechts kwa hoogte. Ongeveer 0,7 cm. Niet super storend, zeker als je de monitor wat naar de gewenste hoeveelheid scharniert, maar je merkt het wel. Zeker wanneer je de monitor gewoon loodrecht op het tafelblad scharniert.

Nu heb ik bij twee huisgenoten gekeken hoe het bij hun is. Zij hebben ook een klein verschil. Nu vroeg ik me af of dit dan normaal is voor een breedbeeldmonitor. Mijn oude monitor (4:3) is namelijk wel zo goed als waterpas. Iemand die hier iets over kan zeggen?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Al mijn breedbeeld monitoren staan gewoon waterpas. Bij mijn Dell 20"jes is dat vrij makkelijk (die hebben een pivot functie, dus die kun je gewoon draaien), maar mijn HP LP3065 staat ook gewoon recht. Nu is zo'n Samsungmonitor gewoon budget/mainstream en zeker die HP van mij is toch wel een echte high-end monitor, misschien dat het ook te merken is in de kwaliteit van de behuizing en de voet. Ik weet niet met welke monitoren je vergelijken hebt, maar zelf heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Hier staat alles gewoon waterpas. Staat je hele huis niet scheef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
Terw_Dan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:40:
Nu is zo'n Samsungmonitor gewoon budget/mainstream en zeker die HP van mij is toch wel een echte high-end monitor, misschien dat het ook te merken is in de kwaliteit van de behuizing en de voet. Ik weet niet met welke monitoren je vergelijken hebt, maar zelf heb ik er geen last van.
Mijn huisgenoten hebben een Dell en een LG. Ik weet niet precies welke modellen het zijn. Maar opzich komt wat je zegt over de kwaliteit, degelijkheid en prijsklasse wel plausibel over.

@LieveNiels:

Zou je even kunnen aangeven wat voor monitor je hebt (prijsklasse)?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

RaJitsu schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:46:
[...]

Mijn huisgenoten hebben een Dell en een LG. Ik weet niet precies welke modellen het zijn. Maar opzich komt wat je zegt over de kwaliteit, degelijkheid en prijsklasse wel plausibel over.
De Dells die ik heb staan zijn de 2007FPW's, high-end IPSmonitoren in elk geval, en de behuizing voelt ook wel degelijk aan (in tegenstelling tot brakkere monitoren die ik in handen heb gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Philips 220e, 144,- bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
Ter info: Ik heb contact gehad met Samsung en die gaven aan dat 7 mm gewoon te veel is, en dat ik hem kan omruilen.

B.S.U.R.

Pagina: 1