Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows installeren met andere cd

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag voor een vriendin haar pc opnieuw installeren. Ze heeft een Dell-pc, met daarop een sticker met een key voor windows XP.
Echter heb ik geen windows-cd van haar meegekregen.
Kan ik nu mijn eigen windows-xp cd gebruiken en activeren met de key die op de pc zit?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ja, dat kan prima. Immers koop je de licentie, niet de cd of de software zelf :). Dat gezegt, moet je wel opletten dat je een licentie hebt voor de goede versie (pro, home, business enz)

[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 21-07-2010 13:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:18:
Ja, dat kan prima. Immers koop je de licentie, niet de cd of de software zelf :)
Top! Bedankt!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:49
Belangrijkste is dat de cd die je gebruikt een OEM versie is, mocht jij een retail of upgrade cd hebben gaat het niet werken. Ook is het handig om van te voren mbv nLite SP3 te slipstreamen, omdat nieuwe oem keys niet altijd werken op oudere XP cd's.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja...

Hier is met een beetje handig zoeken toch echt wel genoeg over terug te vinden op het forum zelf als het over XP gaat, tenslotte is dat het meest gebruikte OS de afgelopen tien jaar.

Beetje makkelijk om er dan 'effe snel' een vraag over te gaan stellen, als je met iets meer inzet van jouw kant het antwoord ook zo wel kan vinden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.