Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een schone installatie van XP(SP3) en Office voor studenten 2007 gedaan en nu heeft de updater van Microsoft alles bijgewerkt. Tot zover goed. maar... nu is er EEN update voor Office die ik niet geïnstalleerd krijg met de volgende melding:"Meldingen van Office Genuine Advantage (KB949810) nl "

Zowel XP als Office zijn legale softwarez, aangemeld bij Microsoft. Ik lees van alles op de site van Microsoft maar niets werkt de fout weg.
Iemand enig idee wat ik doen moet??

Whelsje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je al geprobeerd dan?

En waarom zou je die update überhaupt installeren? Zo boeiend is het toch niet als de Genuine Advantage niet up to date is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 10:43
Uhm ik heb eens even voor je gekeken, maar het lijkt mij niet zo heel erg dat je die niet geïnstalleerd krijgt. Het is gewoon een tooltje van Microsoft om te kijken of je legale software hebt. Het draagt niets bij aan de veiligheid en stabiliteit van je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:56:
Wat heb je al geprobeerd dan?

En waarom zou je die update überhaupt installeren? Zo boeiend is het toch niet als de Genuine Advantage niet up to date is?
Microsoft blijft de update maar aanbieden. Ik kan de aut. updates wel uitzetten maar dat lijkt mij niet de bedoeling als je utd wilt blijven
whelsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij bij automatische updates kiest voor handmatige installatie, en vervolgens het vinkje voor deze update weghaalt, krijg je een vraag of deze update in het vervolg niet meer aangeboden moet worden.
Ook op de windows update site kan je, nadat je de update de-selecteerd kiezen voor verbergen van de update.

Maar, dat zijn geen oplossingen... krijg je een foutcode terug bij het bericht dat de update niet geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:15:
[...]

Microsoft blijft de update maar aanbieden. Ik kan de aut. updates wel uitzetten maar dat lijkt mij niet de bedoeling als je utd wilt blijven
whelsje
Maar wat heb je dan zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:36:
[...]

Maar wat heb je dan zelf al geprobeerd?
Ik krijg de code 0x80070643 en dat heb ik opgezocht op de microsoft-site. vervolgens heb ik de drie aangeboden opties geprobeerd maar zonder resultaat, de fout blijft. Ik heb nog geen HERinstallatie van Office gedaan, die stond er nl al net nieuw op.
Pagina: 1