Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Lotus Notes] markering voor archiveren / verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Is het mogelijk als je een mailtje verstuurd zelf een markering (flag oid) mee te geven en deze automatisch te laten verwijderen na een bep. tijd.

www.casarodriguillo.com

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:08

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Lotus Notes kent een archive functie, maar deze werkt alleen met geselecteerde mails of mails ouder dan X dagen. Automatisch archiven op basis van een flag is bij mijn weten niet standaard mogelijk.

In Lotus Notes is overigens vrijwel alles mogelijk mits je Designer rechten hebt op je eigen mail database (of rechten om op z'n minst private Agents aan te maken). Alle functionaliteit van de mailclient is in LotusScript en Formuletaal geschreven en kan naar hartenlust aangepast worden en aangevuld. Nu is dit voor mij makkelijk praten aangezien ik CLP en AWD gecertificeerd ben en alles weet over hoe te ontwikkelen in Lotus Notes.

Als je geen ontwikkelaar bent of je werkgever stelt het niet op prijs als je zelf in je mail client functionaliteit loopt aan te passen, zou mijn antwoord op je vraag zijn: Ja, maar het valt niet binnen de standaard instellingen.

[ Voor 13% gewijzigd door DexterDee op 21-07-2010 10:35 ]

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Nee, dit is geen mogelijkheid.
Maar het hoeft niet perse een flag te zijn een andere oplossing mag ook.

evt. een mogelijk om er op te sorteren en dan handmatig te verwijderen, maar de ontvanger moet het niet zien dus geen follow up ofzo.

[ Voor 39% gewijzigd door Pinin op 21-07-2010 10:53 ]

www.casarodriguillo.com