Na het steeds langzamer worden van mijn PC en een vermoeden van toch wat malware en verkeerde browser helpers/entries heb ik gisteren met behulp van zowel hijackthis, spybot search and destroy en msconfig (voor de startups) geprobeerd mijn pc (winXP) weer wat op te schonen. Resultaat: een iets te grondige schoonmaak en een niet opstartende PC. Ik kom op dit moment niet voorbij het scherm waarbij de master en slave drives geindentificeerd worden en de IRQ adressen worden weergegeven (dacht ik, ik zit nu niet bij de PC in de buurt).
Ik heb al meerdere posts, ook op tweakers, gelezen, maar ik kom er slecht uit. Ik heb de installatie CD/DVD van mijn windows installatie. Daarmee zou ik een volledig nieuwe installatie of een 'repair' kunnen uitvoeren. Echter, wat ik nergens kan vinden is het resultaat van een repair op de folder "mijn documenten". Wordt deze overschreven of blijft deze bewaard?
Ik hoop dat iemand mij met deze vraag kan helpen.
Ik heb al meerdere posts, ook op tweakers, gelezen, maar ik kom er slecht uit. Ik heb de installatie CD/DVD van mijn windows installatie. Daarmee zou ik een volledig nieuwe installatie of een 'repair' kunnen uitvoeren. Echter, wat ik nergens kan vinden is het resultaat van een repair op de folder "mijn documenten". Wordt deze overschreven of blijft deze bewaard?
Ik hoop dat iemand mij met deze vraag kan helpen.