Sinds kort heb ik een ipad en ik moet zeggen dat er briljante spellen voor bestaan. Waarom niet een subforum??
Omdat daar ook ruimte voor is in andere subfora. Onnodig. Daarom, dus.
Sinds kort heb ik ubuntu in dualboot op me laptop
Sinds kort heb ik een htc hd2
Sinds kort heb ik een thuisservertje
Sinds kort heb ik een nieuwe appartement
Miss ook ideeen voor nieuwe subfora?
Sinds kort heb ik een htc hd2
Sinds kort heb ik een thuisservertje
Sinds kort heb ik een nieuwe appartement
Miss ook ideeen voor nieuwe subfora?
Verwijderd
Stelt voor om dit topic naar de huiskamer te verhuizen 
Sinds kort heb ik een staafmixer en ik moet zeggen dat er briljante opzetstukken voor bestaan. Waarom niet een apart subforum?
Sinds kort heb ik een staafmixer en ik moet zeggen dat er briljante opzetstukken voor bestaan. Waarom niet een apart subforum?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 01:52 ]
Omdat er voor het maken van een subforum wel wat meer nodig is. Dit klinkt als bijzonder geschikt voor een eigen topic.tennisbal schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 01:33:
Sinds kort heb ik een ipad en ik moet zeggen dat er briljante spellen voor bestaan. Waarom niet een subforum??
Als de iPad topics zo groot en divers worden dat een nieuw forum nodig is dan valt daar altijd over te praten. Maar dan moeten de posts je wel om de oren vliegen. Dus..... : Begin in overleg met de modjes een iPad games topic en draag zo bij aan een toekomstig iPad forum!
Helder,[message=,noline]zeef schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:07[/message]:
Als de iPad topics zo groot en divers worden dat een nieuw forum nodig is dan valt daar altijd over te praten. Maar dan moeten de posts je wel om de oren vliegen. Dus..... : Begin in overleg met de modjes een iPad games topic en draag zo bij aan een toekomstig iPad forum!
Ik stel voor een move naar de huiskamer, dit is best geniaal
Hebben we al gehad, het roemruchte HAHA forum.tennisbal schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:25:
[...]
Helder,
Ik stel voor een move naar de huiskamer, dit is best geniaaleen staafmixer subfora hehe soort matige grap op de rommelmarkt effect...
Waar kan ik dit topic vinden? Via search vind ik niks?[message=,noline]zeef schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:44[/message]:
[...]
Hebben we al gehad, het roemruchte HAHA forum.
Gelockt na 1 april, buiten je bereik.
Ze zijn nog wel te vinden, mits je in de HK kan: http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstartJejking schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:26:
Gelockt na 1 april, buiten je bereik.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.