NEC MS95F, heeft iemand hem al?

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:57
:(:(:( Topic gepost, en NERGENS meer te vinden...:(:(:( Dan maar overnieuw:

Wie heeft deze als? Ik zit te twijfelen tussen deze en de LG915FT+. Deze is 150 piek goedkoper terwijl ie ook ultra plat is, enz enz enz... Iemand ervaring met deze monitor? Ik kan helaas nog nergens een review van dat ding vinden...:(

Thx,

Martijn

• Martijn
Niemand...? :'(

Verwijderd

Ik zag hem in een advertentie in de RealGamer. Daarin staat ook een kleine, maar volledig waardeloze review van drie monitoren, waaronder de NEC ms95f. Hij is volgens te tester wel goed, maar het vergelijkend materiaal was niet echt van dezelfde klasse.

Misschien dat zoeken via search-engines iets opleverd. Hij lijkt mij ook erg interessant, maar voorlopig geen geld ervoor :(.

• Martijn
Hehe, eindelijk iemand die reageert...:+
Is er ook iemand die hem al werkend heeft zien staan, of iemand die in een PC zaakje werkt en hem verkoopt? Wat zijn de ervaringen?? THX...:)

Verwijderd

Ik heb gereageerd om de post weer omhoog te krijgen :+. Ik ben namelijk zelf eigeljik wel stiekem erg geinteresseerd, maar geld blijft moeilijk.
Als de monitor doet wat ie moet doen is het een toppie monitor die makkelijk kan concurreren met de LG 915FT+ en helemaal met de Iiyama's (mijn VM 410 Pro ruled :) wel nog steeds).