Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• gepebril
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-03-2023
Hallo,

Weet niet of ik hier de juiste vraag, ik ben een redelijke smartphone Noob, maar ik stel hem toch maar. Ik woon het meest in Suriname en daar is goede kennis ver te zoeken. Ik ben op zoek naar een mobieltje die Putty/SSH of dergelijke software kan draaien om effe snel de status van een servertje te kunnen zien. Dus niet om fulltime op te werken, maar meer nood. Wat is daar een mooi toestel voor.
Daar ze hier alleen Blackberry service kennen is mijn vraag dien ik dan ook echt een BB te gebruiken, of is dat alleen voor de BB diensten of kan je daar dus om heen?

Alvast bedankt,

Albert

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:05
Voor de meeste nokia smartphones (S60V3 en misschien ook S60V5) is putty gewoon beschikbaar. De N900 is verreweg het meest geniale toestel (staat standaard al een Xterm op) maar is wel duur. SSHen op een toestel met alleen numeriek toetsenbord is wel echt rotwerk is mijn ervaring...

I'm a photographer, not a terrorist

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09

Compizfox

Bait for wenchmarks

Voor Android zijn ook SSH apps te vinden.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:52

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

En ofcourse ook voor de iPhone(4) :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Ook voor Android is er een SSH client: ConnectBot.
En ook op mijn oude HTC Diamond Touch, welke op WM6.1 draait, had ik een SSH client.

En laat ik gewoon ook maar aannemen dat de IPhone ook een client in de store heeft staan.
Zie hierboven :)

Kortom: er zal veel te kiezen zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door marco_balk op 20-07-2010 22:37 ]

• d1ng
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
SSH op de N900 werkt erg prima inderdaad. Op windows mobile is Putty ook beschikbaar maar lange tijd niks meer aan gedaan terwijl het volgens mij wel beter kan nog. SSH met public key bv. wil bij mij op 1 of andere manier maar niet lukken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat je de kennis niet hebt is niet erg, maar dit is erg gemakkelijk te vinden door even wat relevante zoektermen in Google te gooien. Dat kleine beetje eigen inzet verwachten we hier wel van je alvorens je een topic opent, dus deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.