Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveAEP
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 12:12
Is er een programma wat net als bij Ubuntu (wubi.exe), een OS kan installeren als windows xp onder windows 7?

Dit lijkt mij veel handiger dan nu XP installeren,en alle bootsettings weer te veranderen/herstellen.

(Voor duidelijkheid:
Een programma wat via Windows 7, XP kan installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik meen dat Windows 7 Ultimate dit standaard bij zich heeft, maar die zal je denk ik dan niet hebben.

Dan blijven er 2 opties over:
- Dual Boot
- Virtualiseren (via Virtual PC, VMWare of VirtuaBox)

Hou er wel rekening mee dat als je XP naastje Win7 wil installeren (DualBoot), je wel weer de Windows 7 bootmanager moet terugzetten, gezien XP die overschrijft.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik mis eigenlijk aan je topicstart welke mogelijkheden je zelf hebt bekeken (denk aan XP Mode bijvoorbeeld) en waarom dat dan niet zou werken?

Met iets meer uitzoekwerk van jezelf kun je ook terugvinden wat de reden is waardoor WuBi wel werkt (een virtuele schijf waar alles in draait) en wat XP daar wel of niet mee zou kunnen.

Probeer het nog eens, maar dan met iets meer info over wat je zelf al hebt bekeken en waarom dat wel of niet geschikt zou zijn? Scheelt een boel dingen opnoemen en opsommingen zijn nooit zo interessant tenslotte ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.