Suggestie: voorselectie desktops -> all-in-one

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Eigenlijk zegt de topictitel meer dan genoeg. Onder Systemen -> Desktops, lijkt een voorselectie "All-in-one" voor all-in-one computers me erg praktisch. Dit is toch wel een (sterk opkomend) segment apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Daar zit wel wat in, maar op basis van welke spec had je dat precies willen filteren? Die voorselecties zijn namelijk niets meer dan voorgedefinieerde instellingen voor de specificatiefilters.

Met de "Met monitor" voorselectie kom je al een heel eind, ik zie echter niet zo snel een mogelijkheid om die makkelijk te verfijnen naar "All-in-one", behalve door specifieke productseries te gaan filteren, maar dan loop je het risico dat er in een bepaalde serie zowel all-in-one als normale desktop combinaties geleverd worden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Er zou dan eigenlijk een nieuwe specificatie optie bij moeten komen ja. Of het zou een aparte product(sub)groep moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Er gaat sowieso geen subcategorie voor komen. Alle specs van all-in-ones komen overeen met de reguliere desktops met monitor, behalve het feit dat het een all-in-one is.

Daarmee ontken ik dus ook dat het een apart segment is, het is voornamelijk een esthetische aspect. En om dan toch in de ontkennende sfeer te blijven ;) vraag ik me ook af of het echt een sterk opkomend segment is. Hetzelfde vroegen we ons namelijk een jaar geleden ook af en echt stormlopen doet het sindsdien niet.

Voorlopig gaan we er van uit dat de combinatie van filteren op monitordiagonaal (wat de voorselectie 'Met monitor' ook doet) en de thumbnails voldoende tegemoetkomen aan hen die een all-in-one zoeken.

Mocht er toch nog een significante groei komen, of mocht er door gebruikers meer vraag naar deze filterfunctionaliteit komen, dan zullen we deze beslissing natuurlijk herzien.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?