Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort een htc desire.
Als ik deze aan de computer aansluit gaf hij altijd een melding of ik wilde opladen, disk verbinden, synchroniseren of internet verbinding delen. Nadat ik er bij een vriend muziek op wilde zetten werkte dit niet meer En thuis deed hij het ook niet meer. Hij gaat meteen opladen. En bij de instellingen staat gewoon dat er gevraagd moet worden wat de mobiel moet doen als er een usb verbinding word aangebracht.

Er is geen zichtbare schade te zien aan de kabel of usb ingang op de telefoon. Ik heb al de batterij eruit gehaald. maar dit helpt ook niet.

Ik heb al gezocht in dit forum op zoekworden: htc desire usb geen verbinding

En ik kan er niks over vinden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je al een andere kabel geprobeerd? Heb je al een harde reset geprobeerd?

Kortom: geef aub even aan wat je zelf verder reeds hebt onderzocht en geprobeerd. 'ik heb zelf al gezocht' is echt te basic, we verwachten meer. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Doe even een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij een hard reset ben ik alles kwijt, toch? een andere kabel heb ik niet geprobeerd. Dit ga ik morgen doen voordat ik ga resetten.

Ik had gehoopt dat het een bekent probleem was en er een oplossing voor zou zijn.

ik ga morgen een nieuwe kabel proberen

EDIT: kom er ook net achter dat laden ook niet meer werkt. Hij krijgt wel stroom. Maar die gaat sneller op dan erbij komt. Ik denk dat er iets mis met de kabel is.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe kabel en harde reset geprobeert. Helpt helaas niet.
Nog andere sugesties of zal ik contact opnemen voor reparatie?