Wat is het en bij welk spel, wanneer, op een console of PC? Zo ja PC, wat zijn je specs en wat heb je al gedaan om het op te lossen? Alle stuurprogramma's al geupdate? Enz, enz, enz?
Niet echt nuttig verhaal zo.
Ik heb een laptop met een 128mb grafische kaart en een 1.8 processor,en 3 GB werkgeheugen.
Kunnen jullie nu helpen?
Kunnen jullie nu helpen?
Dit zegt natuurlijk ook niets. Een beetje meer eigen inzet is wel gewenst hoor.Lakin schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:11:
Ik heb een laptop met een 128mb grafische kaart en een 1.8 processor,en 3 GB werkgeheugen.
Kunnen jullie nu helpen?
Lees anders eerst even de FAQ door.
Welkom op GoT overigens
[ Voor 3% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 21-07-2010 17:32 ]
Ik snap dat je veel info wil, maar stuurprogramma's ofzo maakt natuurlijk niet uit voor dit verhaal..gnimmeL_kraD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:20:
Wat is het en bij welk spel, wanneer, op een console of PC? Zo ja PC, wat zijn je specs en wat heb je al gedaan om het op te lossen? Alle stuurprogramma's al geupdate? Enz, enz, enz?
Ik vrees als het niet bij optie's kan in het menu, dat het dan lastig wordt.
Je topic voldoet in de verste verte niet aan de eisen die wij stellen. Ik stel daarom ook voor dat je Het algemeen beleid #quickstart eens doorleest (en bij voorkeur heel het beleid).
Verder is het niet de bedoeling dat je meerdere topics opent met hetzelfde onderwerp/vraag/probleem.
Verder is het niet de bedoeling dat je meerdere topics opent met hetzelfde onderwerp/vraag/probleem.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()