autoversterker in pc???

Pagina: 1
Acties:

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
is het mogelijk om een ultra cheap (2ehands) lichte autversterker in mijn pc tebouwen?

en deze dan op de lijn uigang van mijn pc tezetten?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

zou opzich wel verstandig zijn maar kan je voeding het aan ? als hwet mis gaat dan gaat het goed mis

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Ben je gek geworden?? Wat dacht je van de temp in je kast?? Is de voeding 12 volt of zo? Dacht je dat de spanning voor je systeem constant blijft als jij gaat knallen?? Ik dacht het niet!!!

Verwijderd

Wat wordt het vogende topic?
Als ik mijn versterker voluit blaas krijg ik steeds blauwe schermen??(belachelijk!) Weet iemand of ik een nieuwe bios nodig heb en waar kan ik die halen??

Verwijderd

Knallen zal die zeker.... |:(

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

KMK

Tuurlijk kan dat gewoon een losse stocontact voeding gebruiken de draad in de PC laten lopen en het zo regelen..
In een normale versterker zit ook een zelfde versterker alleen zit de voeding er ook bij...

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

En nog steeds wat dacht je van Hitte??
Heb je wel eens gezien wat een 12Volt voeding kost, en ga je die ook in je kast stoppen??
Doe niet zo moeilijk en gebruik gewoon een normaal versterkertje!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 12 maart 2001 12:48 schreef larsieboy het volgende:
Heb je wel eens gezien wat een 12Volt voeding kost, en ga je die ook in je kast stoppen??
Een 12 volts voeding kost nog geen 100 piek als je een 235 watt voeding neemt, en die kan je ook gewoon bovenop je kast leggen en mooit wegwerken ofzo.

Verwijderd

HHHHHHHHHHHHHHHHHHH

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

KMK

Op maandag 12 maart 2001 12:48 schreef larsieboy het volgende:
Ik heb dit ook wel eens los gemaakt voor mijn minidisk te versterken. Pak gewoon zo een Stekker voeding van 12 volt.. kost geen kont.. klaar.. en de hitte valt ook wel mee..
Is zeker niet warmer dan mij dual setup gestressed van 55 graden in de case

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Vroeger kon je bij de kijkshop van die Yoko "booster equalizers" kopen. Leuke dingetjes met 2x 25 watt of 4x 12 watt en passen redelijk precies in een 5.25" bay.

En je voeding kan dat wel aan !

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Ja gewoon doen man! Echt fet kicke en zo!
En doe je walkman er ook gelijk bij, dan ben je helemaal compleet!!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op maandag 12 maart 2001 16:37 schreef larsieboy het volgende:
Ja gewoon doen man! Echt fet kicke en zo!
En doe je walkman er ook gelijk bij, dan ben je helemaal compleet!!
Iets zegt mij dat je het niet serieus neemt :?
Als je kijkt wat een gemiddelde PC nodig heeft is 150 watt voor een Intel genoeg, de huidige HP VLI8 DT series hebben zelfs een 120 watt voeding. Dus als je een 250/300 wat PSU hebt is er genoeg ruimte om een klein versterkertje aan te sluiten. En de warmte valt ook wel mee.

Ik heb vroeger zonder problemen ook zo'n booster-equalizer in mijn PC gehad.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

larsieboy spoort niet helemaal...walkman's zijn uit...tegenwoordig heeft iedereen een mp3 speler...:+

[typo]
larsiboy is met een IE
[/typo]

Verwijderd

Kijk ik probeer enigszins wat probleempjes te voorkomen, aangezien op dit moment een 230 Watt voeding soms al niet genoeg is voor een dik Athlon systeem!
Het lijkt me logisch dat je de twee gewoon gescheiden houdt ook ivm magnetische storingen en zo. Misschien zit ik er ook wel naast :? Maar het lijkt me zo zonde allemaal van de moeite en het gesloop en zo. Straks sluit je de draadjes nog scheel aan of zo??
Maar goed weet wat ik gezegd heb

Verwijderd

hej, als het niet kapot is, maak het dan net zo lang tot het wel zo is...

Verwijderd

Je hebt gelijk Jugg ;) hoe vind je hem nu.
Ik kan mijn eigen naam niet eens schrijven |:( Ik ga volgende week ook mijn installatie in mijn computer bouwen, kan ik eindelijk dat stomme kassie wegpleuren!! En Mp3 kon mijn computer lekker al en bandjes nog niet!

Verwijderd

ga nog verder terug in de tijd en koop een commodore 64 met van die bandjes er bovenop, en druk er een mp3 speler in, voila, de zooi omgewisseld

load Wheatus - teenage dirtbag.mp3
press play to start loading...

kewl toch?

Verwijderd

Ja ja fet man eerst effe eeeeuuuhhh ggrrrtspf en dan "RUN"
Pagina: 1