• Askjeeves
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:40
Beste Tweakers,

Ik zit met wellicht iets vreemds..........................

Ik heb een Acer X223W Linkje en heb sinds een paar dagen een klein zwart streepje in beeld. Dit streepje loopt diagonaal en is de dikte van een penstreep en de lengte van hooguit 2 mm.

Nu zat ik eerst te denken aan een insect, nl de trips Zie hier. Ik heb in het verleden wel eens vaker dit beestje gezien en toen was het achter het glas van een schilderij gekropen.

Kan het zo zijn dat zo'n trips zich ook in een lcd monitor tussen bepaalde lagen vestigt? Of moet ik echt denken aan een dode pixel(s)?

Ik heb al een diverse pixeltests gedaan, maar het streepje blijft zwart. Ook druk op de plek uitoefenen, monitor aan / uit, etc hebben niet geholpen.

Iemand een idee?

Thx voor het meedenken! :|

[ Voor 65% gewijzigd door Askjeeves op 20-07-2010 16:59 ]

• Yarno
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-12-2025
wat is er vreemd dan?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inderdaad een nogal vreemd scherm :| Waarom heb je voor dat scherm gekozen ? :| :')

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 12:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://www.angelzfunnyz.com/Portals/0/Gallery/Album/8/Weird%20Screen.jpg

Dit is pas een vreemd scherm!

Hoe staat het met je garantie?

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 20-07-2010 17:01 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Askjeeves
Sorry, klikte op plaats bericht ipv bekijk bericht :( nu is het bericht compleet.

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06-2025
Heb ik ook gehad,
paar dagen wachten en hij valt naar beneden en vooral niet plat drukken

• Askjeeves
Beste Tweakers,

Gisteren dit berichtje gepost, maar het id dus duidelijk.........er zitten tripsen in mijn lcd. Er lopen er nu 2 beessies op hun gemak te shoppen :?

Is het moeilijk om een lcd-scherm op te maken, zodat je tussen de twee lagen kan komen?

Moet ik nog ergens op letten, behalve dan de schroefjes los te draaien?

Thx voor het meedenken

• Askjeeves
Probleem is opgelost:

Contact met Acer gehad. De monitor word door de service afdeling schoongemaakt.
Valt nog binnen de garantie. Nadeeltje.......10-15 werkdagen monitor missen :'(

Dus mag een slotje op

Edit 20-09-2010:

Monitor is teruggekomen van het service centre. Helaas bleek de bezel beschadigd te zijn en er een klein krasje in het scherm te zitten,

Acer heeft zeer netjes gehandeld: Aangezien de onderdelen moeilijk leverbaar waren hebben ze mij een volledig nieuw beeldscherm aangeboden. Van een X223w naar een S231HL. Een wereld van verschil, want had eerst een 1650 x 1050 en nu dus een 1920 x 1080 :)

Complimentje voor Acer!

[ Voor 51% gewijzigd door Askjeeves op 20-09-2010 18:08 ]

Pagina: 1