Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BSOD windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers
ik heb de laatste tijd nogal veel BSOD , ik heb ze gehad bij bad company2 en dirt 2
Mijn systeem is niet overklokt en alles standaard
hij geeft aan driverIRQL not less or equal , ik heb tijdelijk een HD van mijn neef als 2de schijf in mijn pc gehad en sindsdien komt die error voor , hij had dit ook in zijn pc

System

- Provider

[ Name] Microsoft-Windows-CAPI2
[ Guid] {5bbca4a8-b209-48dc-a8c7-b23d3e5216fb}
[ EventSourceName] Microsoft-Windows-CAPI2

- EventID 4107

[ Qualifiers] 0

Version 0

Level 2

Task 0

Opcode 0

Keywords 0x8080000000000000

- TimeCreated

[ SystemTime] 2010-07-20T14:00:09.525788500Z

EventRecordID 30726

Correlation

- Execution

[ ProcessID] 1744
[ ThreadID] 1756

Channel Application

Computer Bluepower-PC

Security

- EventData

http://www.download.windo...ustedr/en/authrootstl.cab
A required certificate is not within its validity period when verifying against the current system clock or the timestamp in the signed file.

Failed extract of third-party root list from auto update cab at: <http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/trustedr/en/authrootstl.cab> with error: A required certificate is not within its validity period when verifying against the current system clock or the timestamp in the signed file.

Log Name: Application
Source: Microsoft-Windows-CAPI2
Date: 20-7-2010 16:00:09
Event ID: 4107
Task Category: None
Level: Error
Keywords: Classic
User: N/A
Computer: Bluepower-PC
Description:

Zoals vermeld is het een capi2 error na elke BSOD, ik krijg deze meerdere keren maar het resulteert niet in een BSOD
Deze error kreeg ik, ik heb het certificaat geinstalleerd maar het mocht niet baten , heeft iemand nog een workaround of eventuele oplossing

alvast bedankt :)

update : ikga memtest draaien
Pime95 laten draaien , komt niets uit blijft netjes 55 graden
SFC/scannow gedaan : na elke repair en dan reboot en ik draai hem weer blijft die errors vinden , heel vreemd :/
memtest86 draai ik vanavond

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 17:26 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er is toch onderhand aardig wat te vinden over hoe je een BSOD ten eerste duidelijk krijgt en ten tweede met die gegevens een oorzaak kan achterhalen...

Ik stel toch even voor dat je eerst zelf aan de gang gaat met wat er in Windows - Howto's and Guides staat alvorens een topic te beginnen met zo weinig echt nuttige informatie.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.