Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met netwerkcentrum en firewall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mede tweakers

Vandaag kwam een vriend langs met zn laptop, het was niet mogelijk het netwerkcentrum te openen met de laptop. Na enig research en zelf gekeken te hebben, kwam ik er ook achter dat windows firewall ook niet geopent kon worden.

Het grootste probleem wat de laptop heeft is dat hij dus geen draadloze verbinding kan maken. Met een kabeltje lukt het wel. In de veilige modus kan de laptop wel verbinding maken en is het ook mogelijk in de windows firewall te komen.

Hets is een x64 windows 7 besturingssysteem.

Heeft iemand enig idee wat te doen?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan je wat duidelijker zijn over "het was niet mogelijk" en "niet geopent kon worden"? Krijg je bepaalde foutmeldingen, of zo?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:32:
[...] Na enig research en zelf gekeken te hebben, kwam ik er ook achter dat windows firewall ook niet geopent kon worden. [...]
Dat noem je 'research'? _/-\o_

Ik noem het een constatering, want wat heb je nou ontdekt dan? Op welke manieren heb je geprobeerd het netwerkcentrum te openen en krijg je nog een foutmelding? Check ook de event viewer!

Staat er 3rd party anti-virus en/of firewall software op?

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 20-07-2010 15:39 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Het is letterlijk niet mogelijk, ik krijg geen foutmeldingen, het loopt gewoon vast, en staat na een tijdje bij: reageert niet.

En er staan geen antivirus scanners etc op

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
"Vast lopen" is er in vele smaken. Als je niet meer informatie geeft, kan ik je niet helpen (en ik ga het niet uit te trekken, heb ik even geen zin in).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron