Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

G15 pootjes

Pagina: 1
Acties:
  • 420 views

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
Hallo

Ik ben op zoek naar het rechter pootje van mijn g 15 v2
heeft iemand misschien nog een kapote G15 waar ik de pootje van kan over nemen.
Of waar ik ze kan krijgen.

iRacing Profiel

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:05

-ET-

Phone Home

Heb je al contact gehad met Logitech? Over het algemeen is Logitech vaak heel coullant met dit soort problemen.

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 18:14
Dit hoort volgens mij bij Vraag & Aanbod.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:43
-ET- schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:24:
Heb je al contact gehad met Logitech? Over het algemeen is Logitech vaak heel coullant met dit soort problemen.
Ik heb zelf contact gehad met Logitech over mijn kapotte pootje(s), en ze zeggen simpelweg dat ze deze onderdelen niet op voorraad hebben en ze je dus niet verder kunnen helpen ;) Je moet maar contact zoeken met de winkel waar je hem hebt gehaald, die hem op zijn beurt weer opstuurt naar logitech voor reparatie 8)7

• SkullboyNL
Ik had Logitech gemaild en dit is hun antwoord
Geachte heer/mevrouw Kloosterman,

Dank u wel voor uw e-mail.

Alle reserve onderdelen die los verkrijgbaar zijn, zijn via onze reserve winkel te koop. U kunt de reserve winkel vinden door middel van de volgende link:

http://www.logitech.com/index.cfm/349/4872&cl=nl,nl

Logitech kan onderdelen die niet op deze web-pagina vermeld staan helaas niet leveren. Tevens is het niet mogelijk om via logitech uw apparatuur te repareren.

Als uw produkt niet verkrijgbaar is via de reserve winkel, dan kunt u eventueel via een internet winkel of een web-site voor tweedehands onderdelen uw onderdeel proberen te verkrijgen. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze produkten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
@Awsom Ik heb mijn toetsenbord bij een failliete winkel gekocht voor en prikkie dus terug brengen kan ook niet.
Maar hoe heb jij het opgelost dan.

iRacing Profiel

• SkullboyNL
weet niemand waar ik die pootjes kan vinden.
Modbreak:Niet je topic schoppen <24u. Ook niet na 23u30...

[ Voor 45% gewijzigd door dion_b op 21-07-2010 19:34 ]

iRacing Profiel

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:43
Ik heb het hier op V&A gezet, of er iemand nog een pootje had. Daar heb ik er een van gekregen :)

• SkullboyNL
Heb ik dat is gedaan kijken of ik daar wat kan vinden

iRacing Profiel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) http://www.tweakers.net/aanbod
- dat is de plek voor het verhandelen van dingen
2) als je een inhoudelijke vraag hebt, wees geen helpdesker :o

Op GoT verwachten we dat je zelf de moeite doet voordat je een topic opent EN de moeite doet om in je topicstart duidelijk te maken exact waar en hoe je zelf gezocht hebt (zoektermen!), wat je gevonden hebt (links) en wat je toen geprobeerd hebt. Als je die info niet geeft lijk je erg lui te zijn en kunnen wij niet gericht helpen. Ook daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.