Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Turbo V - Games

Pagina: 1
Acties:
  • 573 views

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Bij sommige spellen geeft Turbo V je een extra boost om sneller te schieten etc.
Nu was mijn vraag of je het programma ook kunt 'hiden' want als je op www.esl.eu speelt loopt het programmatje: Equality mee en die lees je processen waardoor je gepakt kunt worden.
Heb al eens het programma gerenamed maar dat was miss ook een te opvallende naam.

GEEN IDEE WAAR DIT THUIS HOORT VERPLAATS IN DIEN NODIG! bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door trummel op 20-07-2010 14:05 ]

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hoezo kan Turbo V je helpen bij games? En waarom zou een programma daarop scannen? En welke games zijn dat?

Turbo V geeft je alleen een overclock, dat een game daar niet mee om zou kunnen is toch niet jouw fout. Is er niet iets anders dat roet in het eten gooit?

• trummel
Nou, kijk als je turbo V aanzet dan schiet je en loop je etc sneller.
het gaat om het spel WarRock. Het spel zelf kan er niks aan doen.
Maar ESL is voor high gamers etc blablabla en ik wil graag Turbo V daarbij gaan gebruiken omdat ik dat altijd gebruik. Maar ik moet dus Equality zien om te lijden. Maar ik weet alleen niet of die nu alle Processen ziet of dat hij programma's pakt dat het spel 'modified'

Equality is een Anti Cheat programma van ESL. het neemt screenshots etc. maar Turbo V kan je daar niet op zien. maar het ziet dus ook de programma's die meelopen.

[ Voor 16% gewijzigd door trummel op 20-07-2010 14:18 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar dat is dan toch gewoon cheaten :?

Geloof niet dat ik/we daarbij kunnen (willen) helpen. Ga maar naar een cheaters forum ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• trummel
Nee, het is niet cheaten want ik gebruik geen hacks ofzo. Mijn pc lagt een beetje tijdens het spelen. Dus wil ik via Turbo V weer op normaal niveau komen.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 17:56
Jouw verhaal van turbo V is een beetje misleidend. Turbo V is een overclock tool van asus meen ik. Dus nee het is geen cheaten. Het laat alleen je hardware wat sneller lopen. Dus ja je kunt het gewoon runnen. Een paar extra framerates is geen cheaten.

Tip voor de volgende keer: wees duidelijk in je uitleg. Het kwam bij mij ook eerst over of je een cheat wilde verbergen.

Waarom zou je Turbo V willen hiden? Is het door ESL op een blacklist gezet? Zo ja dan is het dus wel cheaten en zal je weinig hulp kunnen verwachten.

PLAY FAIR OR DON'T PLAY AT ALL!!!

[ Voor 20% gewijzigd door muppet99 op 20-07-2010 14:29 ]

Carpe Diem

• trummel
Nee, ik wil turbo V verbergen lol :P

Verwijderd

Met Turbo v overclock je toch alleen maar je proccesor/geheugen?

Edit: Dus waarom zou jij dat willen verbergen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 14:28 ]

• trummel
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:26:
Met Turbo v overclock je toch alleen maar je proccesor/geheugen?

Edit: Dus waarom zou jij dat willen verbergen?
Heb je wel gelezen wat hier bovenstond dan?
Want ik wil het gewoon verbergen uit de lijst van processen.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik denk dat je eerder gebanned zal worden omdat je processen verbergt dan voor het overclocken van je PC.

• trummel
FiXeR.nl schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:37:
Ik denk dat je eerder gebanned zal worden omdat je processen verbergt dan voor het overclocken van je PC.
Het is meer zo dat Turbo V je warrock dan aanpast laat maar zeggen, en dat is neit toegestaaan.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
trummel schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:39:
[...]

Het is meer zo dat Turbo V je warrock dan aanpast laat maar zeggen, en dat is neit toegestaaan.
Turbo V past het spel niet aan maar de kloksnelheid van je processor. Dat is legaal en laat je niet sneller schieten tenzij jij een andere Turbo V bedoelt dan de tool van Asus.

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
trummel schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Heb je wel gelezen wat hier bovenstond dan?
Want ik wil het gewoon verbergen uit de lijst van processen.
Dus kortom:

Jij wilt het programma Turbo V verbergen in de lijst met draaiende processen omdat je bang bent dat het cheat detectieprogramma van esl.eu Turbo V zal markeren als een cheat?

Zoals eerder opgemerkt zal Turbo V zal je niet helpen om sneller te schieten of rennen. Het is dan ook onwaarschijnlijk dat het detectieprogramma van esl.eu het zal markeren alszijnde een cheat.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat je zou kunnen doen is TurboV onder een andere gebruiker dan de gebruiker waarmee je aan het gamen bent draaien (gebruik runas). met een beetje mazzel ziet dat andere programma het dan niet :)

* The Eagle gaat er vanuit dat je bedoelingen idd gewoon oprecht zijn, al moet ik de mensen die dat betwijfelen wel gelijk geven in hun twijfel, je komt niet helemaal oprecht over namelijk. Maar dat kan ook puur schrijfstijl zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:19
Of die game is waardeloos geprogrammeerd, of TS begrijpt niet hoe het werkt. Je loopt niet sneller in een spel wanneer je een snellere CPU hebt (dat is in feite wat Turbo-V doet).
En anders kan je nog je systeem in je BIOS overklokken, of een snellere CPU monteren.

• trummel
Nee, het probleem is dus dat dat spel gewoon waardeloos is en dat je er dus WEL sneller in loopt etc :P
Maar het is dus niet toegestaan op ESL.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

trummel schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:46:
Nee, het probleem is dus dat dat spel gewoon waardeloos is en dat je er dus WEL sneller in loopt etc :P
Dan moet je het programma niet draaien want dat is cheaten.. En daar gaan wij je hier niet mee helpen!

We do what we must because we can.

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met een goede reden dus dat het niet is toegestaan. Zoals te zien in het topic op GoT over WarRock ([PC] WarRock (gratis multi-player game)) zijn de meesten gestopt met spelen vanwege alle cheaters. Je hebt nu twee mogelijkheden:

- If you can't beat em, join em. In dit geval ben jij op GoT niet bij het juiste adres. Een betere plek is het cheaters forum voor deze game: Warrock forum
- Op zoek gaan naar een andere game. Net zoals een boel andere spelers.

[edit] Op het GamersFirst forum GamersFirst lijken ze trouwens ook te stellen dat het draaien van Turbo V je geen oneerlijk voordeel geeft. Misschien is het gevoelsmatig?

[ Voor 13% gewijzigd door Luit op 20-07-2010 14:57 . Reden: Aanvullende info ]

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Inderdaad waardeloos spel, hoe gaat die dan om met de turbo mode van intel of zaken als speedstep? Kan je in turbo V trouwens profielen of iets dergelijks aanmaken? Ik heb het ooit getest maar was niet stabiel genoeg, ik zet nu de OC in mijn bios en dus zou ik ook 'cheaten' in dat spel, zonder turbo V te hebben draaien.

Gaat die tool trouwens niet kijken of er vreemde dingen gebeuren met jouw speler, zoals sneller lopen ed.? Ik zou eens proberen om uit te zoeken of je in de game je cpu speed nergens kan instellen (eventueel in config files) of anders alle zaken die er voor zorgen dat de cpu speed varieert uitzetten als je wilt spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door kluyze op 20-07-2010 17:49 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Ik zet deze toch even door naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat dit specifiek over een bepaalde game gaat.

Overigens, als je gewoon leert hoe overclocking werkt, kun je gewoon vanuit je bios overclocken en heb je heel die turbo V tool niet nodig.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:04
Éffe 1 minuut gegoogeld.

Er blijken dus Warrock spelers te zijn die beweren dat je PC overclocken tot voordelen leid in de game (waaronder sneller lopen). Maar er zijn ook spelers die zeggen dat dit onzin is en dus niet werkt.

Kan me indenken dat mensen die het spel met een net iets te trage PC spelen en waar de game dus lagged opeens met zo een OC tool zonder lag kunnen spelen en dat het dus voelt alsof alles sneller gaat terwijl dit puur komt doordat de lag weg is.

Maar er word door veel mensen beweerd dat OC tools inderdaad een speler sneller laten lopen schieten etc in Warrock.
En aan dat soort BS zal denk ik niemand hier op GOT meer werken dus sorry.

Wil je eerlijk zijn en het echt 100% zeker weten? Vraag het dan gewoon na op de site van ESL.

[ Voor 42% gewijzigd door Deadsy op 23-07-2010 04:23 ]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Als je zeker weet dat het niet toegestaan is op ESL dan is het een keuze aan jou om te bepalen of je leert om het te spelen zonder cheaten en dus eerlijk speelt. Of je cheat gewoon door maar dan kun je hier op tweakers geen hulp verwachten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.