Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

printproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Laserjet 1022 gedeeld tussen twee pc's. De PC waar hij initieel geïnstalleerd is doet wat raar.

Als ik wil afdrukken geeft hij aan dat mijn document liggend staat doch hij drukt steeds staand af. Op beide PC's staat Windows XP Professional. Als ik beide PC's overneem via VNC en een Windows 7 PC kan ik beide schermen naast elkaar leggen. Ik merk dat alle instellingen hetzelfde staan en ook bij de printspoolerservice staat alles identiek. Op de tweede PC die connectie maakt met de printer verloopt alles naar wens.

Waar kijk ik over??

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Toevallig het vinkje weggehaald bij automatisch roteren en centreren, passend maken of een vinkje bij papierbron? Hoe is de pagina instelling van het document? Je verteld te weinig wat je zelf al geprobeerd hebt... wat probeer je bijvoorbeeld te printen?

Als het bijvoorbeeld een officedocument is kunnen de resultaten van de prints per workstation verschillen, dat ligt helemaal aan de instellingen van normal.dot. Het probleem hoeft dus nog niet eens in de printer zelf te zitten, maar kan ook in het document of de bewerkingssoftware zitten.