Toon posts:

Telfort, nog steeds geen oplossing mobile internet na 6maand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds november vorig jaar heb ik een telfort abbo lopen, februari dit jaar heb ik een iphone aangeschaft en heb ik mobiel internet er bij aangevraagd.

Echter werkt het internet zo slecht dat ik eigenlijk 99% van de tijd een witte pagina voorgeschoteld krijg. Meermaals met de helpdesk gebelt die vertelden mij dat er door een storing mijn internet tijdelijk geblockeerd was. Zou worden terug gebelt om het te veel betaalde terug te krijgen wat dus niet gebeurd is na de gestelde week.

Na een week dus terug gebelt, met de vraag hoe het er voor stond en dat mn internet alsnog niet werkte, nu zou ik binnen 48uur terug worden gebelt, wat dus ook weer niet is gebeurd. Hier is beloofd dat ik alle helpdeskkosten terug zou krijgen.

3e keer terug bellen, zou WEER geregeld worden en zou nu binnen 7 dagen terug gebelt worden, same story again weer niet terug gebelt. Ook is er tijdens dit gesprek beloofd dat er zowieso al voor 3 maand zou worden gecrediteerd, tot op heden niet gecrediteerd alsmede de helpdeskkosten niet.

4e keer terug bellen, ze een ultimatum gesteld dat ik nou toch graag wou internetten op mn telefoon en dat het geld nog steeds niet retour was.

Zoals je kan begrijpen zou ik nu liever van de telfort af, hoe sta ik in mijn recht na anderhalf maand elke keer actief er achteraan bellen bij de telfort winkel mijn simkaart in te leveren en over te stappen naar een andere provider?
Tot op heden heb ik namelijk 3x een pagina kunnen laden, maar heb ik wel 3.5uur helpdesk, 140km, 1.5uur in de winkel er op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-10 11:17
Heb je ze al eens gevraagd of ze naar aanleiding van jouw problemen je abo willen ontbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aangegeven idd, mar volgens hun moet ik niet op de zaken vooruit lopen en word het allemaal opgelost. (waar ik geen vertrouwen meer in heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Stel ze schriftelijk in gebreke en vermeld dat je je betalingen opschort totdat jouw probleem verholpen is. Geduld loont. En als ze lezen dat je niet meer betaalt omdat er een probleem is, dan is je probleem ineens opgelost door Telfort :)

[ Voor 32% gewijzigd door Trommelrem op 20-07-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 09:22
Op de zaken vooruit lopen? HAHA. Je krijgt al 6 maanden niet de dienst geleverd die je wil (en misschien wel heel hard nodig hebt) terwijl je er intussen wel gewoon voor betaalt. Belachelijk. Ik denk dat je volkomen in je recht staat als je nu ontbinding van het contract eist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trommelrem schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:25:
Stel ze schriftelijk in gebreke en vermeld dat je je betalingen opschort totdat jouw probleem verholpen is. Geduld loont. En als ze lezen dat je niet meer betaalt omdat er een probleem is, dan is je probleem ineens opgelost door Telfort :)
Geduld loont? Ben al 1.5 a 2 maand elke week er achter aan aan het bellen. Zal ze een brief sturen, en kijken of ze het dan oplossen. Moet hij trouwens aangetekend verzonden worden of kan het per normale post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Geduld loont? Ben al 1.5 a 2 maand elke week er achter aan aan het bellen. Zal ze een brief sturen, en kijken of ze het dan oplossen. Moet hij trouwens aangetekend verzonden worden of kan het per normale post?
Altijd aangetekend met ontvangstbevestiging natuurlijk. Middels een aangetekend schrijven krijg je veel sneller je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Attitude,

Jammer dat het zo moeizaam verloopt.
Graag zoek ik uit wat ik voor u kan betekenen.
Graag ontvang ik een DM met u uw NAW gegevens, e-mailadres en Telfort 06-nummer.

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw databundel staat geactiveerd en alle APN's staan aan.
Heeft u een ander toestel voor handen waar u de dataverbinding mee kunt testen?

Hugo
Pagina: 1