Ik zit met een vraag waar ik bij enkele foto-winkels geen goed antwoord op kreeg (voor mij althans niet goed genoeg) en internet kon mij ook niet de informatie bieden (ervaringen vooral)
Ik ben begin vorig jaar naar Nieuw-Zeeland geweest alwaar ik de nodige foto's heb geschoten (je moet wat daar
). Mijn vriendin (grafische opleiding) heeft een aantal foto's op een landkaart gezet en deze tot poster omgetoverd, dit wilde ik al tijden. Nu wil ik deze ervaring graag op een mooie manier afdrukken/vastleggen.
Ik heb de volgende poster (origineel is deze 6896x9824 px) welke ik graag als poster 85cm bij 120cm wil afdrukken. Onderstaande is nog een WIP welke intussen nog enkele cosmetische verbeteringen heeft ondergaan, zal morgen even kijken of ik de huidige versie online kan zetten

Ik heb bij de lokale foto-winkels navraag gedaan maar helaas konden zij mij niet overtuigen of voorbeelden geven. Op webwinkels kom ik alleen ontzettend veel materialen en keuzes tegen maar geen concrete voorbeelden en alleen computer-renders? Zelfs een fotowinkel die een poster op foto-papier aandroeg maar dat is juist wat ik niet wil
Ik wil de volgende punten graag weten:
Ik ben begin vorig jaar naar Nieuw-Zeeland geweest alwaar ik de nodige foto's heb geschoten (je moet wat daar
Ik heb de volgende poster (origineel is deze 6896x9824 px) welke ik graag als poster 85cm bij 120cm wil afdrukken. Onderstaande is nog een WIP welke intussen nog enkele cosmetische verbeteringen heeft ondergaan, zal morgen even kijken of ik de huidige versie online kan zetten

Ik heb bij de lokale foto-winkels navraag gedaan maar helaas konden zij mij niet overtuigen of voorbeelden geven. Op webwinkels kom ik alleen ontzettend veel materialen en keuzes tegen maar geen concrete voorbeelden en alleen computer-renders? Zelfs een fotowinkel die een poster op foto-papier aandroeg maar dat is juist wat ik niet wil
Ik wil de volgende punten graag weten:
- Hoe dicht liggen de kleuren (JPEG 100%) bij het origineel bij verschillende technieken? Waar kan ik dit goed vergelijken? (opdracht-bestand/uitkomst?)
- Op welk materiaal krijg ik het mooiste resultaat/waar kan ik voorbeelden bekijken? (IRL)
- Hoe lang blijven de kleuren/materiaal goed?
- Ervaringen van mede tweakers? en eventueel andere gave ideeen!
https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl