Om Kuuke deze week enigszins te helpen met het posten van de statistieken stel ik voor dat deze week eens meer dan één persoon de stats post met minimaal één regeltje zelf bedachte tekst boven de stats. Ik weet het, ik leg de lat hierbij wel ineens erg hoog voor de crunchers op RC5 binnen DPC maar ik heb toch de hoop dat er een koe ergens uit de ooit groene weide, thans vergeeld door het zonnige weer van de laatste tijd, opstaat en zegt: @ your service!
Zo, dat is even een knaller hè als openingspost (nou ja, het overzicht in de post hierboven niet meegerekend.
Verder ben ik gewoon eerlijk, ik ben niet bepaald echt op de hoogte met de toestand van RC5 tegenwoordig (ben ik dat ooit geweest?

) dus ik hou verder niet een verhaal over de statistieken. Daarbij neem ik aan dat eenieder deze allang elders gezien heeft en post ik dit alleen maar zodat er ooit in de verre toekomst RC5-72 afgelopen zijn (yeah, right) dat ik kan zeggen: "/me heeft toch mooi nog even de stats van 18 juli 2010 gepost"
Goed, lieve, lieve lurkertjes van me, hier zijn ze dan de:
[RC5-72] hitparade van 18 juli 2010LedenFlushers: 41/2099 = 2.0%
Geen nieuwe leden
Meer informatieRC5-72 projectpagina op
WDO*** suggesties voor een DPCH? ***bron