Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] kan in geen browser de filmpjes van NOS.nl afspelen

Pagina: 1
Acties:

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een beetje een wonderlijk probleem... Waar ik maar niet uit kom..

Ik kan geen filpmjes van de nos site afspelen. Wel de live streams, maar niet de verdere filmpjes. Ik krijg dan in zowel firefox 3.6.6 als in ie 8 een gewoon blanco (wit) veld met verder geen info... Dit is de enige site waar ik dit probleem heb. Op alle andere sites dumpert, youtube xxx.com, uitzendinggemist etc. heb ik nergens last van..

Voel me echt een ontzettende NOOB maar kom er niet uit.. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten, cache te legen, locatie van het filmpje te openen in VLC alle mogelijke firewall en beveiliginginstellingen naar nul te zetten, maar niks lijkt te werken.. en ik wil zo graag de samenvatting van de tour etappe kijken :(

Het meest vervelende is dat ik geen foutmelding of iets dergelijks krijg (althans ik zie het niet) pagina laadt volledig met "klaar" melding links onder .. en dan niks..

Wat zou het kunnen zijn?

ik zit nu aan ene flash bug of zo te denken ...maar die is ook up to date en doet het volgens adobe.com wel...

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Silverlight (her)installeren?

Houdoe

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
inderdaad, de NOS site gebruikt Silverlight om filmpjes te bekijken, die eens proberen te (her)instaleren. Of anders de plugins in IE8 eest allemaal uit zetten en allen Silverlight aan laten staan

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
ik zal het zeker eens proberen.. maar ik dacht dat silverlight alleen gebruikt werd bij de live streams en daar heb ik geen problemen mee.. en niet bij de gewone filmpjes... Maar dat kan ik mis hebben, ik zal het in ieder geval gaan proberen :)
Thanks

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
hmmm silverlight verwijderd , opnieuw geïnstalleerd, idem met flash niks lijkt te helpen... Live geen problemen met silverlight maar de samenvattingen enzo blijven weigerachtig.. andere sites geven verder geen problemen..

Bij http://nos.nl/video/173274-tour-samenvatting-etappe-16.html ik krijg dan op de plek waar de film zou moeten beginnen een wit schermpje, als ik daar dan met rechtermuisknopje op klik dan krijg je de "flash" mogelijkheden.. (zoom , show, about adobe flash etc) Moet dit eigenlijk in silverlight? En wordt er dus misschien ietsverkeerd geassocieerd :? Of is deze wel gewoon in flash?

damn volgens mij moet ik aan de kinderen..voel met net mijn vader die de video recorder niet aan de praat kreeg en ik als 10 jarige het even voor hem moest oplossen..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als daar 'about Adobe Flash' bij staat lijkt het me eerder aan je Flash addin te liggen dat het niet wil werken ;)
Welke versie heb je daar eigenlijk van? Werkt de Flash demo wel op de site van Adobe zelf?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
De flash movie op de site van adobe werkt gewoon... en ik heb versie 10,1,53,64

Ook op deze site geen problemen..

http://www.adobe.com/prod...es/gallery/?promoid=GRLQB

[ Voor 42% gewijzigd door hendrikjan op 20-07-2010 23:06 ]

• gulie
Wat gebuurt er als je Firefox verwijdert van je systeem ? Mgelijk ook Flash en die te laten instaleren door de link die je dan krijgt.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik krijg op de link die je gegeven hebt een "Video not found or access denied" melding, maar hij lijkt het gewoon te doen (geen rare problemen zoals jij beschrijft). Ik gebruik overigens ook Flash 10.1.53.64 in Chrome.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
net chrome geïnstalleerd, en ook dit leidt tot niets... De link die ik gaf doet het bij mij wel... althans als je het over de link op de adobe site hebt, t is een soort van gallery met voorbeelden van wat er allemaal mogelijk is in flash..

Zal nog eens alles verwijderen (FF, Flash, Silverlight, Chrome) en alleen aan de slag gaan met IE en dan ff verder kijken..

Andere tips zijn welkom .. Ik snap er echt nis meer van...

/ edit/

Ik heb net alles verwijdert en vanaf IE flash opnieuw geinstalleerd. Volges adobe werkt het.. Alleen de site van de NOS blijft niks doen...

[ Voor 15% gewijzigd door hendrikjan op 21-07-2010 18:28 ]

• gulie
kijk aders even op de site van JW player, mogelijk dat je daar een extra plug-in van kan hallen.
Als ik op de player klik krijg ik een reverentie naar die site toe.

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
hmm ik vrees dat die JW player ook geen soelaas biedt.. Als ik het goed begrijp dan is dat een player voor de site zelf en niet voor de gebruiker... Ik kan iig niet een plugin voor FF of IE vinden... Wel een stand alone player, maar dan moet je wel het filmpje hebben...

edit/ Via de pagina bron kan ik wel een linkje vinden naar het bronbestand en dan kan ik wel de filmpjes individueel downloaden en dan afspelen in een aparte player, ene beetje ene oplossing, maar toch niet helemaal..

[ Voor 29% gewijzigd door hendrikjan op 25-07-2010 13:50 ]

Pagina: 1