Toon posts:

Thuismap in Dock zetten, Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Het is misschien een domme vraag, maar ik ben net nieuw tot een Mac.
Hoe kan mijn Thuismap in mijn dock zetten?!
Slepen vanaf de Macintosh HD lukt niet!

Edit: Ben nu bij gebruikers, waar ik mijn thuismapje wel kan slepen naar mijn Dock, dan wordt de ruimte ook groter... laat ik de muis los.. en weg issie weer! :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 22:31 ]

Verwijderd

http://www.apple.com/pro/tips/dock_folder.html verkeerde link, sorry.. ff die ander nog zoeken :P

Hm, hier stond dus gewoon

"
Add a folder to the Dock

To add a folder to the Dock drag the folder’s icon from an open Finder window into a position on the right-hand side of the Dock. To move it to a new position drag it sideways. The adjacent items will move to make room for it.

"

Misschien zat je niet aan de rechterkant?

alstu

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 22:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:31:
http://www.apple.com/pro/tips/dock_folder.html verkeerde link, sorry.. ff die ander nog zoeken :P

Hm, hier stond dus gewoon

"
Add a folder to the Dock

To add a folder to the Dock drag the folder’s icon from an open Finder window into a position on the right-hand side of the Dock. To move it to a new position drag it sideways. The adjacent items will move to make room for it.

"

Misschien zat je niet aan de rechterkant?

alstu
Ik zat aan de rechterkant, ik heb daar ook al een paar mapjes staan, maar dat ging niet zo moeilijk als die thuismap

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
Werkt hier perfect om vanuit de "Users" folder mijn thuismapje naar de dock te slepen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Zero Grav schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:08:
Werkt hier perfect om vanuit de "Users" folder mijn thuismapje naar de dock te slepen hoor.
werkt bij mij niet.. Ik zie de ruimte groot worden, daarna laat ik de muis los, en weg is mijn thuismapje weer... :S

Editje: Ha! werkt! Dankzij de MacRumors site! ik moest Command + Option + Left Click, and draggen naar mijn bureaublad. Dan kon ik hem vanaf het bureaublad zo in mijn Dock slepen. Top!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 23:20 ]