• Denominator
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-05-2022
Hallo,

Ik zit met een probleempje.
Mijn computer start sinds gisteravond niet meer op, ik heb gister nog gewoon op mijn pc gezeten en er was niks aan de hand en even later was bezig met wat rarretjes uitpakken en dat duurde ineens 10x zo lang als normaal, dus ik dacht ik start hem een keer opnieuw op. Hierna kwam ik niet meer verder dan het bios scherm.

Na het bios scherm blijft mijn beeld helemaal zwart en gebeurt er niks. ik krijg geen foutmelding en ik krijg ook niks in mijn beeld.

Eerst dacht ik dat 1 van mijn HDD's het misschien had begeven maar in de BIOS herkende hij nog steeds alle HDD's.

Daarna heb ik het geprobeerd met andere geheugen module's erin maar dat werkte ook niet.

Alles zit voor de rest goed aangesloten.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Specs:
Intel Core i5 750
4 GB Corsair Dominator 1600 Mhz
Club 3D HD5770
Cooler Master M620 Voeding

Alvast bedankt.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Testen, testen, testen, alleen zo kan je er achter komen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Rail Away!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Windows cd er al in gepropt? :+ En idd met hierboven, hangen en opstarten troubleshooter erbij pakken en testen...

Wear Sunscreen!

Verwijderd

Dat een harddisk in de bios herkent wordt, zegt heel weinig. Probeer hem eens te benaderen in DOS. Heb hier diverse harddisks liggen die perfect herkent worden in het bios en ook spinnen, maar waar ik niets meer mee kan.

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07-2025

0scar

MacIJver

Probeer eens te booten met een Linux Live CD (bijv SLAX o.i.d.). Als je computer boot met deze CD zal het waarschijnlijk aan je HDD liggen.

edit: Linux Image wel in geheugen inladen!

[ Voor 14% gewijzigd door 0scar op 20-07-2010 19:57 ]

Manusjes van alles kunnen multitasken

• Denominator
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-05-2022
Bedankt voor alle reply's ik zal vanavond is even aan de gang :)
Pagina: 1