Ik heb afgelopen weekend Prince of Persia Forgotten Sands (PC) gekocht. Prince of Persia games bevallen mij altijd wel en wilde deze graag ook proberen.
Echter heb ik een probleem. Nadat ik de game geinstalleerd had en mezelf inlogde met mijn Ubi-account, starte ik dus de game op. Alleen vond ik het allemaal wel erg lang duren (10 min....) dus ik ga ff checken. Game is gecrasht. Hmmm. Not good. Dus toen nog maar eens proberen. Hetzelfde verhaal. Hij blijft dus crashen.
Als ik daarna op de site van Ubisoft zoek naar een mogelijk patch dit zou kunnen verhelpen, blijken er geen patch beschikbaar te zijn. Sterker nog: De hele game staat niet eens op Ubi.com
. Dan maar naar de [url="Prince of Persia Forgotten Sands"]Prince of Persia site[/url] zelf. Ook daar is niks van een patch te vinden. Er zal dus wel geen patch zijn..
Hoe kan ik het dan oplossen? Ik ga eens [google=prince of persia the forgotten sands crash startup]. De vierde link geeft aan dat het probleem wordt veroorzaakt door een foutief geplaatste registersleutel.
Ik moet dus dit doen:
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen voordat ik me waag aan de support van Ubisoft?
Echter heb ik een probleem. Nadat ik de game geinstalleerd had en mezelf inlogde met mijn Ubi-account, starte ik dus de game op. Alleen vond ik het allemaal wel erg lang duren (10 min....) dus ik ga ff checken. Game is gecrasht. Hmmm. Not good. Dus toen nog maar eens proberen. Hetzelfde verhaal. Hij blijft dus crashen.
Als ik daarna op de site van Ubisoft zoek naar een mogelijk patch dit zou kunnen verhelpen, blijken er geen patch beschikbaar te zijn. Sterker nog: De hele game staat niet eens op Ubi.com
Hoe kan ik het dan oplossen? Ik ga eens [google=prince of persia the forgotten sands crash startup]. De vierde link geeft aan dat het probleem wordt veroorzaakt door een foutief geplaatste registersleutel.
Ik moet dus dit doen:
En dat werkt dus niet. Situatie veranderd niet. Het spel blijft crashen bij opstarten. Ook als administrator uitvoeren werkt niet.* Click on Start
* Go to Run
* Type regedit and hit enter
* Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Ubisoft
* Copy the default value of Launcher folder
* Paste it into Ubisoft Game Launcher folder
* Restart the PC
* Thats it!!!!!
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen voordat ik me waag aan de support van Ubisoft?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR