Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• tomskio
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 29-05 16:20
Hallo allemaal,

Misschien is het al behandeld maar ik kon het niet vinden. De calender van mijn Galaxy S zet nieuwe afspraken default in "Mijn Agenda". Deze wordt niet gesynced met mijn google agenda. Daardoor moet ik bij iedere afspraak die ik er in zet niet vergeten om de google agenda te selecteren :F . Dat is natuurlijk gedoemd om verkeerd te gaan. Weet iemand hoe ik een andere agenda default kan maken, of de "mijn agenda" weg kan knikkeren? (graag zonder andere roms te moeten flashen).

Ben benieuwd, want met googelen vind ik alleen andere mensen die gefrustreerd zijn vanwege deze 'feature'.

Al vast bedankt voor jullie reactie!

• J-P
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 11:00

J-P

Syntax erro....

Als je naar de standaard agenda gaat, vervolgens via 'meer' naar agenda's kan je mijn agenda uitschakelen.
In de Sense calender invoer, onthoudt hij standaard welke agenda je als laatste hebt gebruikt, dus je hoeft m nog niet eens percé weg te doen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• tomskio
Alleen heb ik geen sense maar touchwiz op mijn galaxy staan. Ik kan "mijn agenda" wel uitvinken bij instellingen -> agenda's. Alleen staat hij dan bij een nieuw item toevoegen nog steeds default op "mijn agenda".

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Bij de Galaxy S werkt dat dus niet zo, dan dropt ie 'm alsnog in de 'samusung' 'mijn agenda', ondanks dat je 'm niet zichtbaar hebt staan.
Niets aan te doen op dit moment, het enige wat je nog zou kunnen proberen is de standaard callender.apk installeerd.
Echter als dit niet goed uit pakt moet je je toestel resetten naar default instellingen. Omdat ik geen zin heb weer m'n applicaties te installeren & smsjes te exporteren (en importeren) heb ik dit nog niet gedaan.

Al wil je de apk moet je me ff een Direct Message sturen.

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM!

• tomskio
Ik heb ook niet zo'n zin om alles opnieuw in te stellen, is dat 'risico' groot? Welke callender.apk is dat? Bedankt voor de tip!

• Darf
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 30-05 12:27
Op nieuwere firmwares is dit inmiddels gewijzigd.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True