Proceskosten Brein

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:54
nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay
Brein moet de proceskosten betalen, waaronder de 45.000 euro die Ziggo heeft uitgegeven voor zijn verdediging. Stichting Brein en Ziggo waren nog niet beschikbaar voor commentaar.
Dit suggereert dat deze kosten daadwerkelijk gemaakt zijn. Dit blijkt echter nergens uit, getuige 5.2 uit 't vonnis. Brein en Ziggo hebben gewoon afgesproken dit bedrag op 45K vast te stellen. Wellicht iets verduidelijken?

Editr: ik had graag het titel veranderd naar iets algemeners gezien onderstaande reactie. Maar dat kunnen stervelingen als ik niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Freeaqingme op 19-07-2010 16:01 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu er toch al een topic over dit nieuwsbericht is: misschien is het netter om in plaats van een pdfje op tweakimg.net, te linken naar het vonnis op rechtspraak.nl (hier of de volle link: www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=BN1445).

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb er een beter gevoel bij als er wordt gelinkt naar de directe bron. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:57
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:55:
Nu er toch al een topic over dit nieuwsbericht is: misschien is het netter om in plaats van een pdfje op tweakimg.net, te linken naar het vonnis op rechtspraak.nl (hier of de volle link: www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=BN1445).

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb er een beter gevoel bij als er wordt gelinkt naar de directe bron. :)
We plaatsen de .pdf juist op onze eigen server om andere sites te ontlasten.

Ik ben helemaal geen stagiair