Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Savegame van gebande xbox - probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn xbox 360 heb ik ooit laten ombouwen en deze is ook geband van Live, maar nu is hij gecrasht (RROD). Ik heb de nieuwe Slim gekocht en ga deze niet weer ombouwen.
Kan ik wel zonder risico's mijn oude savegames overzetten? Ik wil natuurlijk niet weer geband worden. Ik lees alleen dat bans uit worden gevoerd als je firmware aangepast is. Dat is bij mij dus niet het geval.

/edit: Ik lees nu dit: http://www.gamersworldbd....xbox-live-banned-360.html , dat betekent dus alles opnieuw spelen...?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 13:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Euuh niemand?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij wordt alleen de console zelf gebanned, niet je account en dus al helemaal niet je savegames.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Exorcist schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:22:
Volgens mij wordt alleen de console zelf gebanned, niet je account en dus al helemaal niet je savegames.
Klopt. Ik weet alleen niet waar je saves op staan. Staan ze bijvoorbeeld op een hardeschijf die je zelf hebt vervangen voor een grotere ofzo (gemod dus), dan moet je deze niet aansluiten als je nieuwe Xbox online is, anders wordt je nieuwe console ook gebanned. Dan moet je dus alles even offline kopieren.

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Topicstarter
gnimmeL_kraD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:25:
[...]

Klopt. Ik weet alleen niet waar je saves op staan. Staan ze bijvoorbeeld op een hardeschijf die je zelf hebt vervangen voor een grotere ofzo (gemod dus), dan moet je deze niet aansluiten als je nieuwe Xbox online is, anders wordt je nieuwe console ook gebanned. Dan moet je dus alles even offline kopieren.
Saves staan gewoon op originele HDD.

Thanks. Ik las ook wel ergens dat de savegames corrupt worden gemaakt na een ban, maar had ook al weer een tutorial gevonden om ze te uncorrupten.
Kabel besteld bij dealextreme, duurt alleen 2 weken, ben dus maar opnieuw begonnen met FF13 :)