Op maandag 12 maart 2001 09:52 schreef Marcj het volgende:
Als je van die pinnicale capture-kaartjes neemt zou ik wel voor een intel processor en moederbord gaan, want pinnicale (hoe schrijf je dat

) garandeert alleen stabiliteit met intel chipsets en niet met amd of via.
Bullshit

...Als bedrijf leveren we sinds de Athlon al systemen met pinnaclekaarten, no probs, wel ff een goed mobo nemen svp...
Ook op reguliere basis contact met pinnacle, en geen klachten qua "wij ondersteunen alleen maar intel".
FF nadenken voordat je zoiets zegt...:P
/edit
Als je perse intel chip wil hebben, dan zou je inderdaad dus gewoon voor een BX moeten gaan. Met IRQ probs wijs ik erop dat een 815 wel goed werrukt met alles op bijv. 11, maar echt rustgevend windt ik het niet: Neem nu bijvoorbeeld een RT2000 met RAID erbij: Wat doet het geniale intelbord: Gooit de bewerkingskaart + promise RAID + geluid + netwerkkaart + USB op 11....Zie ik toch liever anders!
En ik blijf erbij dat je VIA chipsets pokke stabiel kan krijgen, ook voor videobewerking etc etc. enige echte nadeel wat Via heeft is de baggere geheugenperformance. Maar daarom neem je dan nu ook een Athlon op 266FSB
qua flamebate: Ik ben niet anti-intel, maar AMD gebaseerde systemen moeten is van dat instabiele imago af...Voornamelijk user-errors!
/edit