π Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | βοΈ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | π‘οΈ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | π Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
In MS Access kun je tabellen maken waarmee je met meerdere computers tegelijk kunt inloggen.
Ok. Op 2 computers te gelijk werken aan 1 document kan, dat weet ik al.
Maar het punt is, op 1 computer moet ik alles kunnen invullen (geen probleem).
Maar op de andere computer (touchscreen zonder muis of toetsenbord) moet ik met 1 aanraking op het scherm (klik) een cel van de tabel een andere kleur kunnen geven/markeren.
Maar het punt is, op 1 computer moet ik alles kunnen invullen (geen probleem).
Maar op de andere computer (touchscreen zonder muis of toetsenbord) moet ik met 1 aanraking op het scherm (klik) een cel van de tabel een andere kleur kunnen geven/markeren.
π Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | βοΈ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | π‘οΈ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | π Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Verwijderd
Voor dat laatste moet je denk ik zelf iets gaan scripten, maar dat moet wel te doen zijn.
Ok, en waar moet ik dan aan denken?
Is er niet de mogelijkheid om dit toch met office zo te maken?
Is er niet de mogelijkheid om dit toch met office zo te maken?
Jawel, in Access kan je schermformulieren maken die je volledig naar eigen inzicht kunt inrichten. Maar daar komt waarschijnlijk wel wat programmeerwerk bij kijken (VBA)
De pc's staan in het zelfde netwerk.
Acces ga ik nog proberen, dat laat ik nog wel even horen.
Acces ga ik nog proberen, dat laat ik nog wel even horen.
Dan kan het inderdaad prima met Access. Op de formulieren kan je buttons e.d. plaatsen die reageren op het touch-screen. De opmaak van velden (kleur etc) kan je dynamisch laten beinvloeden door 'voorwaardelijke opmaak', en/of VBA.
Succes
Succes
Pagina: 1