[Win7] "new" context menu leeg ?!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rechtsklik -> new -> helemaal leeg! niet eens "new folder"

Gebeurde nadat de computer traag begon te reageren en ik met 7tweak en ander optimalisatie dingen aan de gang ging, denk ik....

Ook mijn "pinned items" ben ik kwijt. Vele settings geprobeerd, maar ik krijg het niet gerepareerd

Ik heb een nieuw account aangemaakt, daarbij is het "new" menu weer als vanouds, maar de "gepinnde" items verschijnen ook daar niet op de taskbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:36

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ik denk dat je het in het register moet zoeken. :) volgens mij worden deze instellingen daarin opgeslagen. Waarschijnlijk heeft dat programma daar wat lopen snoeien.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:05

Grvy

Bot

backup van register terugzetten; dat soort programma's vragen altijd of je er 1 wilt maken, doen ze niet voor niks :)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Kun je nog terug naar een ander system-restore punt?
Heb je nog een register-backup gemaakt voordat je ging 'tweaken'?

edit: zoals Pietjepot zegt.. Dit soort programma's adviseren doorgaans een register-backup te maken, of doen dat automatisch.

[ Voor 35% gewijzigd door JvW op 19-07-2010 03:57 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja wel gemaakt, en teruggezet, maar dat hielp niets.

Ik weet niet precies wanneer het "new" menu oppeens leeg was, omdat je het niet vaak gebruikt.

Toen de pc traag begon te lopen, heb een restart geforced met de power knop, daarna was mijn thema weg en ook de "gepinnde" iconen. Om het terug te vinden ging ik aan de gang met 7tweak.

miscchien steek ik de shuld onterecht op mezelf met het tweak program, want de backup is het eerste wat ik deed.

Vrees dat het tijd is voor een her install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
Mogelijk dat je al begonnen was met de herinstallatie.

MediJack gaf aan of je een system restore had teruggezet.
Hiermee zou je in principe terug moeten kunnen naar het moment van voor de aanpassing met de 7tweak tool.

Backup van het register kan natuurlijk ook al bleek dat niet te werken.
Pagina: 1