Aangezien bijna elke fotograaf die bewerkt vroeg of laat wel aan een tablet toekomt, dacht ik dus hier een topic over te openen. Om te discussieren over de verschillende type tablets, en waarom je een specifiek tablet gebruikt etc.
Op het moment van schrijven heeft Wacom ( hét merk voor tablets, en dus bij bijna iedereen wel herkenbaar ) 3 grote lijnen lopen.
Wacom Cintiq
Wacom intuos
Wacom Bamboo
Daartussen zitten ook weer veel verschillende tablets, maar om toch een idee te geven wat de verschillende tablets nou zijn, even wat foto's van google ( ik heb niet elk tablet in m'n bezit ofzo. ) en wat info van wacom.

dit is de Wacom intuos 4-S, er zijn ook nog verkrijgbaar: Intuos4-m, Intuos4-L, Intuos4-XL
versie 0.1 beta
Op het moment van schrijven heeft Wacom ( hét merk voor tablets, en dus bij bijna iedereen wel herkenbaar ) 3 grote lijnen lopen.
Wacom Cintiq
Wacom intuos
Wacom Bamboo
Daartussen zitten ook weer veel verschillende tablets, maar om toch een idee te geven wat de verschillende tablets nou zijn, even wat foto's van google ( ik heb niet elk tablet in m'n bezit ofzo. ) en wat info van wacom.
wacom cintiq

The Cintiq family of interactive pen displays enables creative professionals to work naturally and intuitively using Wacom's patented professional pen technology directly on the surface of an LCD display.
Wacom Intuos

dit is de Wacom intuos 4-S, er zijn ook nog verkrijgbaar: Intuos4-m, Intuos4-L, Intuos4-XL
Wacom bamboo

dit topic wordt steeds geupdate e.d met meer informatie, plaatjes, filmpjes, e.d. De Ts is dus nooit af, maar ik wou hem toch al even lancerenBamboo Fun lets you get hands-on with your creative projects, combining the benefits of Multi-Touch with the comfort and precision of Wacom's ergonomically-designed pen.
versie 0.1 beta
[ Voor 6% gewijzigd door Zuurstok op 18-07-2010 21:05 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.