Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Waarschijnlijk wel, ik vind het om van te smullenBoudewijn schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:36:
Ik vind de foto's eerlijk gezegd enorm grauw. Was dat de bedoeling?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Maar dat is de foto niet. Een 70 jaar oude foto ziet er zo uit door slijtage en doordat de techniek vroeger slechter was. Nu hebben we betere techniek en zijn we in staat om het vast te leggen zoals het eruit zag, met de werkelijke kleuren en dan gaan we het nabewerken alsof we met verouderd materieel werken?Obiter dictum schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:38:
Helemaal 3/ had zo 70 jaar oud kunnen zijn!
[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 18-07-2010 16:42 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik denk dat ik geeneens een heel specifieke 'oude' stijl overheen gegooid (dan was het misschien allemaal wat meer sepia geworden), maar ik heb eens geprobeerd een consequente toning over de foto's heen te gooien.Tsurany schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:39:
Maar dat is de foto niet. Een 70 jaar oude foto ziet er zo uit door slijtage en doordat de techniek vroeger slechter was. Nu hebben we betere techniek en zijn we in staat om het vast te leggen zoals het eruit zag, met de werkelijke kleuren en dan gaan we het nabewerken alsof we met verouderd materieel werken?
Het treinstel waarin we zaten is volgens mij niet zo oud als de stoomlocomotieven. Ik gok dat het iets van jaren 70 is.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Omdat deze foto's niet gaan om documentatie, maar om sfeer.Tsurany schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:39:
Vind de nabewerking helemaal niks om eerlijk te zijn. Waarom moet iets ouds altijd direct zo nabewerkt worden dat de foto's ook oud lijken?
[...]
Maar dat is de foto niet. Een 70 jaar oude foto ziet er zo uit door slijtage en doordat de techniek vroeger slechter was. Nu hebben we betere techniek en zijn we in staat om het vast te leggen zoals het eruit zag, met de werkelijke kleuren en dan gaan we het nabewerken alsof we met verouderd materieel werken?
Mooie serie. 3, 5, 6 en 9 vind ik het mooist.
Ja voor mij doet het dat helaas niet. Maar daar verschil ik dan erg van mening in vergeleken met de rest merk ik.Armada. schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:35:
[...]
Omdat deze foto's niet gaan om documentatie, maar om sfeer.