[Wordpress] MU domain mapping plugin domein links verkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Topicstarter
Ik heb meerdere domeinnamen waar ik een enkele Wordpress installatie op wil hebben. Per domain moet de content (en theme) wel apart beheerd kunnen worden. Nu is dat mogelijk met Wordpress MU Domain mapping plugin

Om de mapping plugin te kunnen gebruiken moet je Wordpress MU installeren op subdomeinen. De mapping plugin zorgt er dan voor dat je losse domeinnamen aan de subdomeinen kunt koppelen.

Nu lijkt alles te werken, maar ik loop tegen het volgende probleem aan. De gekoppelde domeinnamen lijken te werken, echter verwijzen alle links naar de subdomein variant:

voorbeeld.nl (gemapped op voorbeeld.hoofddomein.nl) pagina werkt, alleen verwijzen links naar voorbeeld.hoofddomein.nl.

Hoe kan ik er voor zorgen dat alle links alleen naar voorbeeld.nl verwijzen?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
geen WEB-topic en bovendien 3rd party software vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat mcDavid bedoelt is het volgende:
Voor support op 3rd party producten moet je aankloppen bij die 3rd party; niet bij ons :) In de devschuur hebben we het over zélf maken/programmeren. En daarbij hoort je topic niet in WEB; zie Waar hoort mijn topic? :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 18-07-2010 15:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.