Eerst wordt dit artikel geplaatst: nieuws: Motorola Droid X bevat custom-rom-'kill-switch'
Daarin wordt stellig beweerd dat Motorola een beveiliging in heeft gebouwd in de Droid X, ik kom nergens enige twijfel of gerucht tegen, dus dan lijkt het me dat het gebracht wordt als 'het is zo'.
En ongeveer twintig uur later volgt dit bericht: nieuws: Motorola erkent bestaan custom-rom-'kill-switch' in Android-smartphone
Waar dus in wordt gezegd dat wat er gisteren als feit gebracht is ook echt een feit is. Nu kan het aan mij liggen, maar is dit niet een béétje dubbelop? Zo kan je elk nieuwsbericht wel twee keer gaan plaatsen. "Apple komt met nieuwe iPods" om een paar uur later ook "Apple erkent de komst van nieuwe iPods" te plaatsen.
Dit is overigens de laatste alinea van het eerste bericht:
Daarin wordt stellig beweerd dat Motorola een beveiliging in heeft gebouwd in de Droid X, ik kom nergens enige twijfel of gerucht tegen, dus dan lijkt het me dat het gebracht wordt als 'het is zo'.
En ongeveer twintig uur later volgt dit bericht: nieuws: Motorola erkent bestaan custom-rom-'kill-switch' in Android-smartphone
Waar dus in wordt gezegd dat wat er gisteren als feit gebracht is ook echt een feit is. Nu kan het aan mij liggen, maar is dit niet een béétje dubbelop? Zo kan je elk nieuwsbericht wel twee keer gaan plaatsen. "Apple komt met nieuwe iPods" om een paar uur later ook "Apple erkent de komst van nieuwe iPods" te plaatsen.
Dit is overigens de laatste alinea van het eerste bericht:
En dit de laatste alinea van het tweede bericht:De Droid X is in de Verenigde Staten te koop bij provider Verizon. Het toestel beschikt over een 4,3"-scherm met een resolutie van 854x480 pixels. Er is een processor van Texas Instruments ingebouwd die zijn werk op 1GHz doet. Omdat de Droid X niet over gsm- en umts-verbindingen beschikt, zal het toestel niet in Nederland werken. Het is niet bekend of Motorola aan een Europese variant van de Droid X werkt.
Op het dikgedrukte na is de alinea exact hetzelfde, wat ook weer beetje aangeeft dat het allemaal best in één nieuwsbericht had gekund, als je het mij vraagt.De Droid X is in de Verenigde Staten te koop bij provider Verizon. Het toestel beschikt over een 4,3"-scherm met een resolutie van 854x480 pixels. Er is een processor van Texas Instruments, de Omap3630, ingebouwd met een kloksnelheid van 1GHz. Omdat de Droid X niet over gsm- en umts-verbindingen beschikt, zal het toestel niet in Nederland werken. Het is niet bekend of Motorola een Europese variant van de Droid X uit gaat brengen.
The devil is in the details.