COD Modern Warfare Kapot

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Gamers,

Ik heb 2 maanden geleden COD gekocht bij de bartsmit bij mij in de buurt. Sinds een week werkt het spel niet meer. Het spel lijkt op te starten, maar dan krijg ik zwart beeld en ben ik genoodzaakt de game te beïndigen. Ik heb mijn bon nog, maar heb geen idee of dit onder de garantie valt en hoe het werkt.

Heeft iemand van jullie ervaring met iets dergelijks?

Moet ik dit via de BartSmit proberen te regelen of... ?

Alvast bedankt.

Mvg,

Gallil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Wat je het beste ermee kunt doen is idd even langs bij Bart ;) En aan de vriendelijke meneer achter de balie het probleem voorleggen.

Je kunt ook eerst ff kijken of er krassen of andere beschadigingen op de lees-kant van je schijfje zitten. Als dat zo is heb je wss gewoon pech. Anders zou je nog kunnen proberen het spel & game files via configuratiescherm te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Mocht dat allemaal niet lukken dan moet je even langs bij Bart.

Succes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knipperd*

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Zoals gezegd, het beste even het spel deinstaleren en opnieuw installeren.

Werkt dat niet de VGA drivers opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 02:49:
Denk dat het aan je computer licht en niet aan het spel!
Nutteloos. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
;w
Je weet toch zeker wel dat MW2 voor de PC steamworks is, dus dat het dan niet aan de DVD ligt ? Aangezien ts niet aangeeft voor welk systeem hij MW2 heeft, zou het heel goed kunnen zijn dat hij hem op de PC heeft :)

En zo niet, als hij het 2 maanden heeft gedaan zit er vast een kras op of iets dergelijks, dat valt zoiezo al buiten garantie. En hij is 2 maanden oud 8)7

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit gaat even naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat het een probleem/vraag is, geen discussietopic ;)

Het gaat trouwens om een PS3-spel he, niet de PC-versie ;)

[ Voor 52% gewijzigd door TheZeroorez op 18-07-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:41

DefLite

Why so serious?

Cornelisjuh schreef op zondag 18 juli 2010 @ 08:09:
[...]

;w
Je weet toch zeker wel dat MW2 voor de PC steamworks is, dus dat het dan niet aan de DVD ligt ? Aangezien ts niet aangeeft voor welk systeem hij MW2 heeft, zou het heel goed kunnen zijn dat hij hem op de PC heeft :)

En zo niet, als hij het 2 maanden heeft gedaan zit er vast een kras op of iets dergelijks, dat valt zoiezo al buiten garantie. En hij is 2 maanden oud 8)7
Waar zie jij dat het over MW2 gaat dan?
Zover ik kan zien kan het net zo goed Call of Duty 4: Modern Warfare zijn, deze wordt ook nog steeds verkocht bij de BartSmit.

@TS
Heb je recente dingen gewijzigd aan je systeem? Andere videokaart misschien of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:34
Bart kan gewoon een nieuwe schijf voor je regelen als ze klantvriendelijk zijn. De kans bestaat wel dat dit een beetje geld kost.

Daarom altijd een kopie een image maken!

[ Voor 16% gewijzigd door jeroen3 op 18-07-2010 14:50 ]

Pagina: 1