Ik heb een vraag/probleem mbt mijn Wifi thuis.
Ik gebruik hier een ZyXEL P661HW-D1, aangesloten erop:
Pc boven bedraad
squeezeservertje boven bedraad
netwerkhd boven bedraad
netwerkprinter boven bedraad
sat-ontvanger beneden bedraad
laptop beneden
squeezebox beneden
(continue vpn-tunnel)
Met grote regelmaat reboot mijn modem, vaak gebeurt dit als ik met mn laptop aan het downloaden ben, een andere laptop aan zet en daarmee ook wat ga downloaden/updaten.
Wat kan ik eraan doen om dat niet meer voor te laten komen(niet draadloos is geen optie
)
Ik heb gelezen dat het aan de buffer van het wireless kan liggen maar welk merk/apparaat heeft daar geen lastof minder last van? Met of zonder VPN aan maakt niet uit, snelheid is goed, cq het max haalbare van mn xs4all verbinding, ook met tunnel open.
Ik gebruik hier een ZyXEL P661HW-D1, aangesloten erop:
Pc boven bedraad
squeezeservertje boven bedraad
netwerkhd boven bedraad
netwerkprinter boven bedraad
sat-ontvanger beneden bedraad
laptop beneden
squeezebox beneden
(continue vpn-tunnel)
Met grote regelmaat reboot mijn modem, vaak gebeurt dit als ik met mn laptop aan het downloaden ben, een andere laptop aan zet en daarmee ook wat ga downloaden/updaten.
Wat kan ik eraan doen om dat niet meer voor te laten komen(niet draadloos is geen optie
Ik heb gelezen dat het aan de buffer van het wireless kan liggen maar welk merk/apparaat heeft daar geen lastof minder last van? Met of zonder VPN aan maakt niet uit, snelheid is goed, cq het max haalbare van mn xs4all verbinding, ook met tunnel open.