Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:19
Hallo allemaal!

ik heb sinds kort een registry probleem met illustator elke keer dat ik het programma opstart krijg ik deze melding:
http://yfrog.com/eanaamloosgqjj

dat begint ondertussen behoorlijk vervelend te worden!

heeft iemand de oplossing dat zou ik zeer op prijs stellen ik kan op Google niks vinden! ik gebruik versie CS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Illustrator al eens geprobeerd te starten als Administrator (zodat deze ongehinderd in het register de nodige aanpassingen kan maken)? Ik moet wel zeggen een behoorlijk onderbuikgevoel te hebben dat het hier om een illegale versie gaat en in dat geval is het wel het laatste wat je wil doen i.v.m. virussen e.d.

Trouwens gek dat je niets kunt vinden; ik vind zat.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:19
Thx ik heb m nu op als administator uitvoeren staan ik moest m daarvoor gewoon van mn desktop launchen (normaal doe ik het via Rocketdock) als ik hem nu via mn desktop launch hoeft het al niet meer perse op admin doen dus het lag waarschijnlijk aan RD (im not sure) ik kreeg namelijk wel de problemen nadat ik RD had geinstalleerd. in ieder geval heel erg bedankt!