Toon posts:

[iTunes] Probleem met Afspeellijsten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik (Muziek fan/Cod fan) gebruik verschillende soorten muziek bij het gamen. Nou heb ik die in iTunes zitten + specaile afspeel lijsten. mijn normale muziek staat in Bieb > Muziek. Maar toen ik die Metal toevoegde (voor het Gamen) kwam ik tot de ondekking dat hij die muziek dan ook automatisch toevoegd in Bieb > Muziek. Dat wil ik Niet. Ik wil de game muziek geschijden houden van de normale muziek. Iemand suggesties? / Tuts / Links / Ervaringen?

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Bieb > Muziek is je algemene muziek lijst, daar staat alles in. Als je bepaalde muziek apart wilt hebben zul je een nieuwe playlist moeten aanmaken (links onder op de plus klikken).

Verwijderd

Topicstarter
Good Fella schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:35:
Bieb > Muziek is je algemene muziek lijst, daar staat alles in. Als je bepaalde muziek apart wilt hebben zul je een nieuwe playlist moeten aanmaken (links onder op de plus klikken).
Kan ik niets verwijderen van Bieb > Muziek, maar die dan wel hebben in mijn afspeellijst? O-)

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Nee zo werkt het nou eenmaal niet. Je bieb is alles, playlist is om selectie te maken uit je bieb. Je kan toch gewoon een metalplaylist maken en die afspelen tijdens het gamen? Qua afspelen zit er geen verschil tussen bieb en playlist.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Sterker nog je kunt ook een Smart Playlist maken en deze alle Metal laten opnemen:

http://files.me.com/m.bijl/nm8k6g.mov

Verwijderd

Topicstarter
Good Fella schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:08:
Sterker nog je kunt ook een Smart Playlist maken en deze alle Metal laten opnemen:

http://files.me.com/m.bijl/nm8k6g.mov
Nicccceeee, Thanks for het bijpassende filmpje! Mooi gemaakt! :D

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:13:
[...]

Nicccceeee, Thanks for het bijpassende filmpje! Mooi gemaakt! :D
Geen probleem. QuickTime X FTW :*)

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:06
Ik heb het filmpje niet gezien maar je kunt ook eventueel twee verschillen bibliotheken aanmaken. Bij een mac kan je dan kiezen door iTunes door samen met de Command key iTunes op te starten. In principe is je afspeellijst een deel van je volledige bibliotheek
Pagina: 1